חצוף: נועה קירל בשיר וקליפ חדש – כל הפרטים!

נועה קירל לייב פארק בקיץ 2019 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
נועה קירל לייב פארק בקיץ 2019 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

הזמרת נועה קירל משחררת הבוקר סינגל חדש בשם "חצוף" שכבר מיד זכה לתהודה גדולה בתקשורת והספיק עד עתה לצבור כמעט 150 אלף צפיות ביוטיוב. על המילים והלחן לשיר החדש אחראים דורון מדלי, עומרי 69 וקירח עצמה.

"חצוף" הושק יחד עם קליפ מושקע, שלראשונה מופק בשיתוף פעולה מסחרי עם חברת סמסונג,כשמקביל השיקה קירל אף סרטון מאחורי הקלעים לשיר. השיר החדש מכוון לדור המילניום כשהוא משתף את החוויות היומיומיות שלו באמצעות המדיה והסלולר.

צפו בסרטון מאחורי הקלעים של הקליפ "חצוף"

הקליפ צולם בלונה פארק בתל אביב שנסגר למשך 12 שעות וכלל מאות אנשי הפקה שהיו מעורבים בהכנת הקליפ. על פי הביקורות הרבות ברשת, הקליפ מכוון לזירת הפופ הבינלאומית ואולי גם מכוון למערכת היחסים הזוגית שלה עם יהונתן מרגי.

זהו השיר השני שבו קירל מעורבת בכתיבת והלחנת השיר. בפעם הקודמת זה היה בשיר "זכרון ישן" ועתה היא עושה זאת שוב עם השיר "חצוף". קירל נמצאת בתקופה מצויינת בקריירה שלה. היא סיימה לא מזמן את השתתפותה כשופטת בתוכנית הטלוויזיה "גוט טאלנט" והשתתפה גם במופע פסטיגל במסגרת הופעות חנוכה.

אם אתם מחפשים את לוח ההופעות של נועה קירל, אז תוכלו לראות אותה בקרוב מאוד ככל הנראה בבאר שבע ובאשדוד במופעים חינמיים במסגרת הופעות יום העצמאות 2019 ברחבי הארץ והיא צפויה גם בקרוב להשיק לוח הופעות חדש.

צפו בקליפ החדש של נועה קירל – "חצוף":

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק