בניה ברבי האנגר 11 ת"א אפריל 2024 – כמה יעלו כרטיסים?

בניה ברבי האנגר 11 ת"א אפריל 2024 - כמה יעלו כרטיסים?
בניה ברבי האנגר 11 ת"א אפריל 2024 - כמה יעלו כרטיסים?

כל הפרטים על ההופעה של בניה ברבי במועדון האנגר 11 תל אביב שתתקיים ב-10 וב-11 באפריל 2024. כמה עולים כרטיסים? איפה קונים? ומה לגבי הנחות?

לאחר שההופעה בהיכל מנורה בוטלה, בניה ברבי משיק 2 מופעים חדשים ומושקעים בהאנגר 11 בתל אביב ב-10 וב-11 באפריל 2024. רוכשי הכרטיסים שרכשו כרטיסים להופעה שבוטלה, יוכלו לקבל כרטיסים חדשים לפי אותה רמת מחיר להופעות בהאנגר 11.

ברבי נחשב לאחד הזמרים המצליחים כיום עם להיטים גדולים שזוכים להשמעות וצפיות רבות בתחנות הרדיו וברשתות החברתיות. הלהיט הגדול "קרן שמש" נחשב ללהיטו הגדול ביותר. לאחרונה השיק ברבי שני חלקים חדשים מתוך ארבעה שיופיעו באלבומו הרביעי החדש שצפוי לצאת בקרוב.

בין להיטיו הגדולים של בניה ברבי שיתבצעו ככל הנראה במופעים בהאנגר 11 בתל אביב אפשר לציין את "מישהו איתי כאן", "מי לא יבוא", "גומות", "ממה את מפחדת,"כשבא געגוע", "פרפרים" ועוד.

כרטיסים להופעה של בניה ברבי בהאנגר 11 – אפריל 2024

מכירת הכרטיסים להופעה של בניה ברבי בהאנגר 11 ת"א נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א". מחירי הכרטיסים מתחילים ב-159 ש"ח.

הנחות ומבצעים

לקוחות חברות מקס, פועלים וונדר ואמריקן אקספרס יוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בהנחות ובמבצעים שונים. ניתן לממש את ההנחות באמצעות האתר.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק