דני בסן שר רוטבליט – מופע בפארק אקולוגי הוד השרון

דני בסן שר רוטבליט - מופע בפארק אקולוגי הוד השרון
דני בסן שר רוטבליט - מופע בפארק אקולוגי הוד השרון. צילום: רז בירגר

הזמר דני בסן יציג הופעה מיוחדת בה הוא ישיר משיריו של יענקל'ה רוטבליט. המופע יתקיים בדוב הירוק בפארק האקולוגי הוד השרון ב-5 באפריל 2024. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע כולל מידע על רכישת כרטיסים.

דני בסן שר רוטבליט – כרטיסים ומחירים

אודות המופע

המופע של דני בסן שר רוטבליט במתחם הפארק האקולוגי מבטיחה להיות חוויה מוזיקלית מרגשת ומהנה. תחת כיפת השמיים, קהל המעריצים יוכל ליהנות ממיטב שיריו של המשורר והיוצר האגדי יענקל'ה רוטבליט, שהפכו לפס הקול של חיינו.

המופע ילווה בהרכב מוזיקלי מוכשר הכולל את הגיטריסטים עדן ניר בסון ועידו יעקבי, הפסנתרן אסף לביא, נגן הקונטרבס דניאל בן חורין ונגנית כלי ההקשה מעין דוארי, יבצע מבחר משירי רוטבליט האהובים והמוכרים, שמילותיהם חקוקות בליבנו.

בין היצירות שיושרו במופע ניתן למנות את "אחרי עשרים שנה", "כמה טוב שבאת הביתה", "דרכנו", "בוקר של כיף", "בלדה בין כוכבים", "סוס עץ", "לוח וגיר", "דברים שרציתי לומר", "ככלות הקול והתמונה", "רואים רחוק רואים שקוף" ועוד להיטים נוספים מרפרטואר עשיר ומגוון זה.

דלתות האירוע ייפתחו בשעה 13:00, ובמקום יהיה בר המציע שתייה קלה, בירה, ערק ויין לרווחת הקהל. בנוסף, דוכן מזון במתחם יגיש נקניקיות איכותיות ונאצ'וס טעימים. ההפקה המוזיקלית של עדן ניר בסון מעניקה לשירים עיבודים מחודשים ומרעננים שיוסיפו נופך מיוחד למופע. שילוב הכישרונות על הבמה בטוח ייצור הרמוניה קסומה שתיגע בלב המאזינים.

זוהי הזדמנות נדירה לחוות את יצירתו של רוטבליט דרך קולו הייחודי והמרגש של דני רובס, המוקף בנגנים מצוינים. המופע צפוי להציף זכרונות, לעורר השראה וליצור ערב בלתי נשכח של שירה ישראלית אהובה באווירה קסומה תחת השמיים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק