בניה ברבי קיסריה 4/7/2024 – כל מה שרציתם לדעת על ההופעה!

בניה ברבי קיסריה 4/7/2024 - כל מה שרציתם לדעת על ההופעה!
בניה ברבי קיסריה 4/7/2024 - כל מה שרציתם לדעת על ההופעה!

כל הפרטים על המופע החדש של בניה ברבי בקיסריה בחודש יולי 2024 הקרוב. כמה עולים כרטיסים? איפה רוכשים? ומה לגבי הנחות?

הזמר בניה ברבי פותח מופע באמפי קיסריה בקיץ הקרוב שיתקיים ב-4 ביולי 2024 בשעה 20:45. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר. זהו יהיה המופע השלישי של בניה ברבי בקיסריה.

בניה ברבי הוא אחד האמנים המובילים והמצליחים ביותר בישראל, הנחשב לאחת הפריצות הגדולות ביותר במוזיקה הישראלית בעשור האחרון. הוא ידוע כיוצר רב-תחומי, הכותב, מלחין, שר ומנגן את יצירותיו המרגשות והייחודיות. אלבומו השלישי, "קרן שמש", זכה להצלחה מסחררת, כאשר שיר הנושא הפך ללהיט ענק שכבש את הלבבות. בניה הצליח ליצור קשר מיוחד עם קהל מעריציו, שמחבק, מתרגש יחד איתו.

החל מה-7 באוקטובר, בניה בחר להתגייס למען המדינה ולתרום את חלקו דרך נשקו האישי – המוזיקה. הוא ערך ביקורים אצל פצועים, השתתף בלוויות ואזכרות, והופיע בעשרות הופעות בבסיסי צבא ובתי חולים. הוא גם נפגש עם משפחות החטופים וחיילים פצועים, מפגשים שהובילו ליצירת הסינגל המרגש "זה בסדר", שהפך למעין שיר ריפוי לנפש הכואבת. לאחרונה, בניה שחרר מתוך אלבומו הרביעי את השיר "בין הנהר לים", שיר אהבה מרגש לארץ ישראל היפה.

בניה ידוע ביכולתו יוצאת הדופן לגעת בנימי הנשמה עם מילותיו הכנות והישירות, והקול שלו חודר ישירות ללב. הוא אמן שיוצר חיבור אמיתי ועמוק עם מאזיניו. במופע הצפוי של בניה ברבי בקיסריה, הוא יבצע שירים מכל אלבומיו, בעיבודים מוזיקליים מיוחדים ועם הרבה רגש.

כרטיסים להופעה של בניה ברבי בקיסריה ביולי 2024

כאמור, מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר והיא מתבצעת באתר "קופת ת"א" כאן. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-199 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ומגיע עד ל-299 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר.

הנחות וכרטיסים מוזלים מוצעים ללקוחות חברות מקס, פועלים וונדר, ישראכרט ועוד. מימוש ההטבות מתבצע באתר קופת ת"א.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק