הבלט ונדטה בישראל 2019 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!

הבלט ונדטה בישראל 2019 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!
הבלט ונדטה בישראל 2019 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!

הבלט ונדטה של הכוריאוגרפית הבלגית אנאבל לופז אוחואה יגיע לישראל ויבוצע כאן ע"י להקת הבלט הקנדי הגדול ממונטריאול בחודש פברואר ומרץ 2019. כמה יעלו כרטיסים לבלט? ואיפה תוכלו לראות אותו? בכתבה הבאה.

להקת הבלט הקנדי הגדול (Les Grands Ballets) תגיע לישראל לסדרת הופעות בפברואר 2019 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב עם המופע המושקע החדש שלהם – יצירת הבלט "ונדטה" של הכוריאוגרפית אנאבל לופז אוחואה, הנחשב לאחת מהפקות המחול הידועות והמדוברות בעולם כיום.

המופע שיגיע לישראל וייקרא "ונדטה – סיפורי מאפיה", מגיעה מבית היוצר של הכוריאוגרפית הבלגית/קולומביאנית אנאבל לופז אוחואה שלאחר כ-12 שנים של קריירה כרקדנית מצליחה, עברה אל מאחורי הקלעים כשהיא כותבת יצירות מחול ובלט ידועות המבוצעות ע"י להקות בכל רחבי העולם.

המופע ונדטה שיציג 3 הופעות בלבד בישראל בפברואר הקרוב, מוביל את הצופים למאבקי הכח והשליטה של המאפייה עם דגש על האלימות והיצרים האימפולסיביים יחד עם תשוקה, קנאה ותסכול. עלילת המופע משלבת גם כמה טוויסטים והפתעות. מדובר במופע מושקע ביותר עם הרבה עבודת הכנה מאחורי הקלעים שנעשתה ע"י הפקת הבלט ועם תפאורה ותלבושות מעוררות עניין.

צפו בטיזר מתוך המופע ונדטה שיגיע לישראל בפברואר ומרץ 2019

להקת הבלט הקנדי הידועה, שיושבת בבסיסה במונטריאול, כבר הופיעה בעבר בישראל עם יצירות שונות במסגרת פסטיבל ישראל ואירועים נוספים והיא אף ביצעה בעבר יצירות של הכוריאוגרף הישראלי אוהד נהרין בהופעותיה ברחבי העולם. היא מופיעה בכל העולם עם יצירות כמו "מפצח האגוזים", "פולחן האביב" של סטרווינסקי ויצירות ידועות נוספות.

כרטיסים לבלט ונדטה בישראל 2019

מכירת הכרטיסים לבלט ונדטה סיפורי המאפיה נפתחה והיא מתבתעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים החל מ-196 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-376 ש"ח לכרטיסים הטובים ביותר. טווח המחירים משתנה בהתאם למיקום הישיבה באולם.

ונדטה הבלט בישראל לוח הופעות 2019

להקת הבלט הקנדי הגדול תציג כאן בישראל 3 הופעות בלבד שיתקיימו במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב במהלך החודשים פברואר ומרץ 2019. להלן לוח ההופעות של ההרכב כולל קישור לרכישת הכרטיסים:

תאריך מיקום מחיר כרטיסים
פברואר 2019 משכן לאומנויות הבמה ת"א 196-376 ש"ח רכישת כרטיסים
פברואר 2019 משכן לאומנויות הבמה ת"א 196-376 ש"ח רכישת כרטיסים
פברואר 2019 משכן לאומנויות הבמה ת"א 196-376 ש"ח רכישת כרטיסים

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד מופעי המחול והבלט באתר "קצת תרבות" ולקרוא על מופעים בלט ומחול גדולים נוספים שמגיעים לישראל בחודשים הקרובים כמו הבלט דון קישוט של מינקוס או הבלט היפהפייה הנרדמת של צ'ייקובסקי שיופיעו בישראל ע"י תיאטרון הבלט הלאומי הרוסי, מלכת השלג על הקרח בחנוכה 2018, מפצח האגוזים של הבלט הישראלי, הבלט לה ביידר עם אנה ניקולינה, אגם הברבורים עם אירינה קלסניקובה, בלט ולאסקז בתיאטרון הבימה ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק