הבלט אגם הברבורים בישראל 2024 עם הבלט הלאומי של רוסיה – כרטיסים ולוח הופעות!

הבלט אגם הברבורים בישראל 2024 עם הבלט הלאומי של רוסיה - כרטיסים ולוח הופעות!
הבלט אגם הברבורים בישראל 2024 עם הבלט הלאומי של רוסיה - כרטיסים ולוח הופעות!

כל מה שצריך לדעת על ההופעות של הבלט הלאומי של רוסיה בלט גורדייב בישראל ביולי ואוגוסט 2024 עם יצירת המופת – הבלט אגם הברבורים של צ'ייקובסקי. מתי ואיפה הם יופיעו כאן? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? הנה הפרטים המלאים.

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה "בלט גורדייב", יגיע לישראל בחודשים יולי ואוגוסט 2024 ויציג סדרת הופעות ברחבי הארץ עם יצירת המופת הקלאסית הבלט אגם הברבורים של צ'ייקובסקי בגרסתו הכוריאוגרפית של מריוס פטיפה ועם כוכבי ההרכב הראשון של התיאטרון. בעמוד זה תוכלו למצוא את לוח ההופעות העדכני של להקת הבלט הידועה בישראל ופרטים על רכישת כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד.

הבלט אגם הברבורים בלט גורדייב – לוח הופעות 2024

תיאטרון הבלט הלאומי יציג כאן לוח הופעות עם הבלט אגם הברבורים בין התאריכים 29 ביולי ועד ה-6 באוגוסט 2024 ויופיע בקרית מוצקין, מודיעין ובאר שבע, רחובות, פתח תקווה ואשדוד. להלן לוח ההופעות המלא והעדכני של בלט גורדייב בישראל ב-2024:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
מודיעין היכל התרבות מודיעין מכבים רעות 138 כרטיסים
255
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
פתח תקווה היכל התרבות פתח תקווה 169 כרטיסים
245 - 355
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
באר שבע משכן אמנויות הבמה באר שבע - אולם 1 233 כרטיסים
205 - 355
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
רחובות בית העם רחובות - היכל התרבות רחובות 174 כרטיסים
255 - 355
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
אשדוד המשכן לאמנויות הבמה אשדוד 212 כרטיסים
225 - 355
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
קרית מוצקין היכל התיאטרון קריית מוצקין 217 כרטיסים
255 - 355
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה

אגם הברבורים הבלט הלאומי של רוסיה – כרטיסים ומחירים

מחירי הכרטיסים להופעות של בלט גורדייב בישראל ינועו בין 225 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ויגיעו עד ל-355 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם. מכירת הכרטיסים לכל הופעות הלהקה מתבצעת באמצעות האתר הבא. משך ההופעה: כשעתיים כולל הפסקה.

אודות ההופעות של תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב בישראל ב-2024

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב הקרוי בקיצור "בלט גורדייב" הוא אחת מלהקות הבלט הידועות והמכובדות ביותר בעולם וידוע בזכות ההופעות המוקפדות ששומרות אמונים עם הרבה כבוד לכוריאוגרפיות הקלאסיות המקוריות של הכוריאוגרפים הידועים ביותר בעולם.

ויאצ'סלב גורדייב נחשב לכוריאוגרף ובמאי בלט רוסי מפורסם, שהקדיש את חייו לאמנות המחול. הוא רקדן פרימה בלט נודע של תיאטרון בולשוי, וזכה להצלחה גם ככוריאוגרף ובמאי של הפקות בלט גדולות. ב-1992 זכה בפרס "כוריאוגרף השנה" על עבודתו. כבמאי, גורדייב שומר על המסורת הקלאסית של הבלט הרוסי בהפקותיו. לדוגמה, בהפקה המקורית של "אגם הברבורים" הוא כלל 24 ברבורים, ללא קיצורי דרך.

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה בניהולו יגיע להופיע בישראל ביולי ואוגוסט 2024 עם הבלט אגם הברבורים" בהשתתפות רקדני ההרכב המקורי וזוכי פרסים בינלאומיים ובעלי שם. מדובר בהפקת ענק מושקעת שבוודאי תסקרן כאן בישראל רבים מחובבי המבלט והמחול.

התיאטרון מחזיק ברפרטואר רחב ומגוון ביותר של הפקות בלט ידועות וכבר הופיע עם כמה מהן בישראל כמו "דון קישוט", "ג'יזל", "היפהפיה הנרדמת" ועוד. הופעות של תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה הן אירוע מרשים עבור חובבי בלט, והזדמנות לחוות את הבלט הקלאסי הטוב ביותר. התיאטרון בניהולו של גורדייב נחשב לאחד המובילים ברוסיה, בדומה לתיאטרון בולשוי ומרינסקי. ב-1992 זכה התיאטרון בתואר "תיאטרון הבלט הטוב ביותר באירופה". ההפקה הנוכחית כוללת את כל המרכיבים שיהפכו אותה ללהיט העונה עבור חובבי בלט.

אודות הבלט אגם הברבורים

אגם הברבורים הוא אחת מיצירות הבלט המפורסמות והאהובות ביותר בעולם. היצירה הולחנה בשנת 1876 על ידי המלחין הרוסי הידוע פיוטר איליץ' צ'ייקובסקי. הכוריאוגרפיה המקורית הייתה של יוליוס רייזינגר, אך ההפקה המחודשת משנת 1895 של מריוס פטיפה ולב איבאנוב, היא זאת שכבשה את העולם והפכה לקלאסיקה ולמבוצעת ביותר בקרב כל בתי הבלט הגדולים בעולם. זאת גם הגרסה שתבוצע כאן ע"י תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה בישראל ב-2024.

עלילת הבלט מספרת על הנסיכה אודט, שהוטל עליה כישוף על ידי המכשפה פון רוטברט והפכה לברבור. היא יכולה לשוב לצורתה האנושית רק בלילות. הנסיך זיגפריד מתאהב בה ונשבע לה אהבה נצחית שתשחרר אותה מהכישוף.

המוזיקה הנהדרת והתנועה המיוחדת של הברבורים הפכו את הבלט ליצירת מופת בלתי נשכחת. סצנת מחול הברבורים המפורסמת היא אחת הסצנות היפות והמוכרות ביותר בכל מופעי הבלט הגדולים. הבלט אגם הברבורים ממשיך לרגש ולהקסים קהלים ברחבי העולם עד היום.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק