הבלט היפהפייה הנרדמת בישראל 2019 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות

היפהפייה הנרדמת בלט בישראל 2019- כרטיסים ולוח הופעות
היפהפייה הנרדמת בלט בישראל 2019 - כרטיסים ולוח הופעות

מופע הבלט היפהפייה הנרדמת יגיע לראשונה לישראל במרץ 2019 היישר מרוסיה יחד עם תיאטרון הבלט הלאומי הרוסי. כמה יעלו כרטיסים? מהו לוח ההופעות? ואיך תשיגו הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון הבלט הלאומי הרוסי יגיע לישראל בשנה הבאה במרץ 2019 עם יצירת הבלט המופתית "היפהפייה הנרדמת" של צ'ייקובסקי ומריוס פטיפה בהפקה מושקעת ורבת משתתפים (120 משתתפים) ובליווי תזמורת חיה. בעמוד זה תוכלו למצוא את לוח ההופעות של הבלט בישראל ופרטים נוספים על מכירת כרטיסים, הנחות ועוד.

לוח ההופעות של הבלט היפהפייה הנרדמת בישראל

תיאטרון הבלט הלאומי מרוסיה יציג כאן בישראל ארבע הופעות במהלך חודש מרץ 2019 ויגיע לראשון לציון, נתניה, תל אביב וקרית מוצקין. לפניכם לוח ההופעות המלא והעדכני של הבלט בישראל:

תאריך מיקום מחיר כרטיסים
5 במרץ 2019 היכל התרבות נתניה 215-365 ש"ח רכישת כרטיסים
7 במרץ 2019 היכל מאיר ניצן ראשון לציון 215-365 ש"ח רכישת כרטיסים
9 במרץ 2019 היכל התיאטרון קרית מוצקין 215-365 ש"ח רכישת כרטיסים
11 במרץ 2019 משכן לאומנויות הבמה ת"א 215-365 ש"ח רכישת כרטיסים

מחיר כרטיסים לבלט היפייפיה הנרדמת בישראל

כפי שניתן לראות בטבלה שמעליכם, מחיר הכרטיסים למופעים בישראל נע בין 196 ל-395 ש"ח המשתנה בהתאם לסוג הכרטיס ומיקום המופע. את הכרטיסים לכל המופעים ניתן לרכוש באמצעות האתר הבא ובו ניתן גם למצוא הנחות בקניית כרטיס לילד ב-185 ש"ח בלבד.

הנחות ומבצעים

תיאטרון הבלט הרוסי יציג כאן במקביל הופעות של הבלט דון קישוט בישראל. אם תרכשו כרטיסים מוזלים לשתי ההופעות של התיאטרון, תוכלו לקבל הנחה 10 אחוז על שני המופעים. פרטים נוספים על אופן קבלת ההנחה תוכלו למצוא בעמוד הבא.

התיאטרון הלאומי מרוסיה יגיע לישראל במסגרת חגיגת 50 שנות יצירה למייסד ומנהל התיאטרון ויאצ'סלב גורדייב. מדובר בהפקה גרנדיוזית ומושקעת הכוללת 120 אמנים על הבמה ובליווי תזמורת מלאה (התזמורת הסימפונית חיפה).

גורדייב נחשב כיום לאגדת בלט מהלכת וחגיגת יובל לעבודתו היא לא דבר של מה בכך. הרקדנים שיגיעו לישראל הם כולם סולנים מובילים ובעלי שם והם גם רקדני ההרכב המקורי. ההפקה שתגיע לארץ, תכלול גם את התלבושות המושקעות של התיאטרון ואת התפאורה שבנו אמנים ידועים ברוסיה.

בין הסולנים שיגיעו לכאן ניתן לציין את אנה שצ'רבקובה, פרימה בלרינה, זוכת פרס "רוח המחול" בקטגוריה "הכוכבת"; דימיטרי קוטרמין, סולן פרמייר; סבטלנה אוסטוז'נינובה, סולנית מובילה; יוליה זביאגינה, פרימה בלרינה; סיורי פוקודה, סולנית מובילה; מסטיסלב ארפייב, סולן מוביל; אוקסנה גסניקובה, סולנית מובילה ורבים אחרים.

יצירת מופת משותפת של צ'ייקובסקי ומריוס פטיפה

אמנם היפייפיה הנרדמת של צ'ייקובסקי היא לא יצירה מפורסמת כמו היצירות אגם הברבורים או מפצח האגוזים של המלחין הרוסי הגאון, אך מדובר עדיין ביצירת מופת ידועה ונחשבת בקרב חובבי המוסיקה הקלאסית והבלט בעולם.

הכוריאוגרף המפורסם מריוס פטיפה יצר את הכוריאוגרפיה שלו ליפייפיה הנרדמת עוד ב-1890 ועד היום, זוהי נחשבת לכוריאוגרפיה וההעמדה המקובלת בכל העולם. כמעט כל ביצוע של הבלט בעולם, היצירה של פטיפה היא מקור ההשראה והיא נחשבת לסטנדרט בינלאומי. זוהי גם הכוריאוגרפיה איתה יופיע תיאטרון הבלט הרוסי בישראל.

למעשה, פטיפה כתב את היצירה עוד לפני שצ'ייקובסקי הלחין אותה. המלחין הקבוע של תיאטרון מרינסקי שלו יצר פטיפה את היצירה, לודוויג מינקוס, פרש מהתפקיד, וצ'ייקובסקי הוזמן להחליפו ולהלחין מוסיקה ליצירה של פטיפה.

היפהפייה הנרדמת בלט בישראל 2019- כרטיסים ולוח הופעות

המופע שיגיע לישראל במרץ 2019 יכלול כמובן את העבודה של פטיפה אך בבימוי ובעריכה של ויאצ'סלב גורדייב הנחשבת ליצירה גרנדיוזית ומעולה. התיאטרון הרוסי כבר הופיע עם היצירה במדינות רבות בעולם וזכה להצלחה רבה. המגזין האנגלי הנחשב "ווסטרן מורנינג ניוז" כתב על המופע לאחר שהוצג בבריטניה כי "לראות את כשרון הבלט הרוסי בשיאו – זאת הזדמנות נדירה… ".

עתה תגיע לראשונה לישראל ההפקה המפורסמת של גורדייב ותיאטרון הבלט הלאומי הרוסי ותיתן הזדמנות חד פעמית לחובבי הז'אנר לצפות באחד ממופעי הבלט המפורסמים ביותר בעולם.

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד מופעי המחול והבלט באתר קצת תרבות ולקרוא על מופעים גדולים נוספים שמגיעים לישראל בחודשים הקרובים כמו מלכת השלג על הקרח בחנוכה 2018, מפצח האגוזים של הבלט הישראלי, הבלט לה ביידר עם אנה ניקולינה, אגם הברבורים עם אירינה קלסניקובה, בלט רבולושן הקובני, בלט ולאסקז בתיאטרון הבימה ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק