שביל ישראל לייב 2021 – רשימת אמנים, כרטיסים וכל שאר הפרטים!

שביל ישראל לייב 2021 - רשימת אמנים, כרטיסים וכל שאר הפרטים!
שביל ישראל לייב 2021 - רשימת אמנים, כרטיסים וכל שאר הפרטים!

שלום חנוך, ברי סחרוף, עידן חביב, קרולינה ואהוד בנאי הם רק חלק קטן מהאמנים שיופיעו בפרוייקט החדש שביל ישראל Live שיתקיים בקיץ 2021 הקרוב. אז מי בדיוק יופיע? מתי? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

פרוייקט חדש ומעניין של בנק לאומי ואתר Tomix יחבר בין טיולים בשביל ישראל המפורסם והפופולרי לבין הופעות של מיטב אמני ישראל המובילים. הפרוייקט שייקרא "שביל ישראל לייב" (שביל ישראל Live) יציג מספר גדול של הופעות מובילות שימוקמו במספר לוקיישנים שונים על פני השביל.

בין הלוקיישנים שבהם יתקיימו הופעות, תוכלו למצוא את גני יהושע, פארק הירדן, אמפי עין הוד, בית גבריאל ועוד. חלק מההופעות יתקיימו בשעות הערב וחלק בשעות היום. תאריכי ההופעות יתפרסו על פני כל קיץ 2021 החל מסוף חודש יוני הקרוב ועד לחודש אוגוסט 2021.

לצד ההופעות, יתקיימו גם פעילויות שונות וסיורים מודרכים שהקהל יוכל לשלב יחד עם ההופעות. ניתן יהיה גם לרכוש כרטיסים משולבים.

שביל ישראל Live – אילו אמנים יופיעו בפרוייקט המוזיקלי החדש?

אמנים רבים ממגוון הסגנונות המוזיקליים ייקחו חלק בהופעות של שביל ישראל לייב. בין היתר, תוכלו למצוא את ברי סחרוף, אהוד בנאי, קרולינה, החברים של נטאשה, להקת תיסלם, עידן חביב, שלום חנוך ומשה לוי, שי צברי, תום יער ועוד אמנים רבים נוספים.

כרטיסים לשביל ישראל לייב 2021 – כמה יעלו כרטיסים? ומהם המחירים?

מחיר הכרטיסים להופעות ישתנה בין הופעה להופעה כאשר טווח המחירים עומד על בין כ-100 ל-250 ש"ח לכרטיס. מכירת הכרטיסים לקהל הרחב תיפתח ב-6 ביוני 2021. את הרכישה ופרטים נוספים על כל ההופעות, תוכלו למצוא באתר הרשמי של הפרוייקט כאן.

הנחות ומבצעים

לקוחות בנק לאומי יוכלו לקבל הנחות תמורת גודיז. פרטים באתר הרשמי של הפרוייקט.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק