החברים של נטאשה יופיעו בפארק אריאל שרון – כל הפרטים!

החברים של נטאשה יופיעו בפארק אריאל שרון - כל הפרטים!
החברים של נטאשה יופיעו בפארק אריאל שרון - כל הפרטים!

החברים של נטאשה יופיעו ב- 2 הופעות בפארק אריאל שרון בחודש יוני 2021 הקרוב. מתי בדיוק זה יקרה? ואיפה רוכשים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

להקת החברים של נטאשה שהייתה אחת הלהקות המצליחות ביותר בישראל בשנות ה-90 ועשתה בשנים האחרונות קאמבק מוצלח במיוחד, חוזרת להציג הופעות חדשות ותציג 2 הופעות מיוחדות שיתקיימו בחודש יוני 2021 הקרוב.

החברים של נטאשה יציגו 2 הופעות בפארק אריאל שרון שיתקיימו ב-17 וב-19 ביוני 2021. הלהקה נאלצה כמו שאר אמני ישראל, לעצור את ההופעות עקב הקורונה, אך עתה, לאחר הפתיחה המחודשת של עולם התרבות, תצא הלהקה בהופעות חגיגיות ומושקעות.

בהופעות בפארק אריאל שרון, יציגו הנאטשות את כל הלהיטים הגדולים והמוכרים שלהם מכל הזמנים וביניהם: “עוד נגיעה, נאמר כבר הכל, מלנכולי, פרדי על הבוקר, שיר אחר, על קו הזינוק, אני לא רוקד כשעצוב, קוק בצהריים, מיליוני אנשים לבד, סדר עולמי חדש, יש זמן” ועוד.

כרטיסים להופעה של החברים של נטאשה בפארק אריאל שרון – יוני 2021

מכירת הכרטיסים להופעות של החברים של נטאשה כבר נפתחה והיא מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "טיקטמאסטר". מחיר הכרטיסים ינוע בין שלושה רמות תמחור – 235,265 ו-325 ש"ח. שימו לב: הכניסה להופעה היא לפי תקן התו הירוק של משרד הבריאות.

הנחות ומבצעים

לא מצאנו נכון לשלב זה מידע על הנחות. אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הפייסבוק של אתר "קצת תרבות" בו אנו מעדכנים בזמן אמת כל מידע חדש בנושא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק