לנוע בלי לזוז פנטזיה מוסיקלית – תזמורת המהפכה: מכירת הכרטיסים נפתחה!

לנוע בלי לזוז פנטזיה מוסיקלית - תזמורת המהפכה: מכירת הכרטיסים נפתחה!
לנוע בלי לזוז פנטזיה מוסיקלית - תזמורת המהפכה: מכירת הכרטיסים נפתחה! צילום: באדיבות האופרה הישראלית

תזמורת המהפכה יוצאת עם מופע חדש – "לנוע בלי לזוז – פנטזיה מוזיקלית" שמציג חוויה מוזיקלית המשלבת בין מוזיקה, תיאטרון וספרות. במה בדיוק מדובר? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? הנה כל הפרטים.

המופע "לנוע בלי לזוז – פנטזיה מוזיקלית" של תזמורת המהפכה הוא מופע חווייתי חדש, המשלב בין מוזיקה, תיאטרון וסיפורת. היצירה, שאורכת כשעה, מתחילה כ"קונצרט עם מספר", אך עד מהרה הופכת למסע סוריאליסטי ומפתיע.

במרכז העלילה נמצא המספר, דמות המחפשת את מקומה ביצירה המוזיקלית. בתהליך זה, הוא מערער את יציבות התזמורת, דוחק את המנצח הצידה ומשתלט על ההופעה כולה. דרך העימות הזה, נחשפים מתחים עמוקים יותר – בין יצירה לסיפור, בין מוזיקה לדרמה, ובין יופי לאגו.

לנוע בלי לזוז תזמורת המהפכה – לוח הופעות

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 58 כרטיסים
160 - 220
רכישת כרטיסים שעה

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופע החדש נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 160 ש"ח ל-220 ש"ח.

אודות המופע

המופע הוא פרי שיתוף פעולה יצירתי בין רועי אופנהיים ועידו ריקלין, האחראים לבימוי ולטקסט, לבין המלחין זהר שרון, שחיבר את המוזיקה המקורית. המרכיבים החזותיים של ההפקה כוללים עיצוב וידאו-ארט מאת יואב כהן, עיצוב תאורה של נדב ברנע, ועיצוב תנועה של מירי לזר.

"לנוע בלי לזוז" מבטיח לקחת את הקהל למסע מטאפורי מאתגר ומעורר מחשבה, המשקף את המורכבות והדו-משמעות הטמונות בתהליך היצירה האמנותית. השילוב הבלתי צפוי בין מוזיקה קונצרטית לבין נרטיב תיאטרלי יוצר חוויה ייחודית, המטשטשת את הגבולות בין הז'אנרים ומזמינה את הצופים להרהר על טבעה של האמנות עצמה.

המופע עושה שימוש מושכל בכלים של וידאו-ארט ותנועה כדי להעצים את המסר ולהעניק לו ממד ויזואלי מרתק. התוצאה היא יצירה רב-תחומית וחדשנית, המשלבת וירטואוזיות מוזיקלית עם תובנות פילוסופיות מעמיקות.

תזמורת המהפכה, הידועה בגישתה הייחודית והניסיונית, מוכיחה שוב את נכונותה לאתגר את גבולות המוזיקה הקונצרטית ולהרחיב את אופקיו של הקהל. "לנוע בלי לזוז" הוא הזמנה לצאת למסע מסקרן אל נבכי היצירתיות האנושית, ולהתבונן מזווית חדשה על הקשר המורכב שבין אמן, יצירה וקהל.

המופע, המתקיים בהפקת האופרה הישראלית, מיועד לקהל שוחר אמנות מאתגרת וחדשנית, המוכן להיפתח לחוויה בלתי שגרתית. הוא מבטיח שעה של עונג אינטלקטואלי ורגשי, המשלבת הנאה מוזיקלית טהורה עם גירוי מחשבתי מעמיק.

בעולם שבו גבולות הז'אנרים מיטשטשים והגדרות מתערערות, "לנוע בלי לזוז" מסמן את הכיוון העתידי של המוזיקה הקונצרטית. זהו מופע שלא רק מבדר ומרגש, אלא גם מעלה שאלות חשובות על אמנות, על יצירתיות ועל מהות הביטוי האנושי.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק