רוסלקה האופרה הישראלית 2024 – כרטיסים, לוח הופעות והנחות!

רוסלקה האופרה הישראלית 2024 - כרטיסים, לוח הופעות והנחות!
רוסלקה האופרה הישראלית 2024 - כרטיסים, לוח הופעות והנחות!. צילום: מיכל חלבין

האופרה המפורסמת של דבוז'אק רוסלקה (בת הים הקטנה) תגיע לישראל ב-2024 בהפקה חדשה ומושקעת של האופרה הישראלית ובית האופרה של טולוז. מתי תוכלו לראות? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים המלאים.

האופרה הישראלית מציגה לרגל עונת האופרה החדשה של 2024 הפקה גדולה ומושקעת של האופרה רוסלקה (המבוססת בין היתר על אגדת בת הים הקטנה) של המלחין הצ'כי הידוע אנטונין דבוז'אק בשיתוף כוכבי אופרה בינלאומיים מבית האופרה של טולוז ותציג תאריכים רבים בבית האופרה תל אביב במהלך חודש מרץ 2024. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על האופרה כולל מידע על רכישת כרטיסים ולוח הופעות עדכני.

האופרה רוסלקה האופרה הישראלית – לוח הופעות 2024

הקונצרטים של האופרה רוסלקה יתקיימו בבית האופרה תל אביב (המשכן לאומנויות הבמה) במהלך חודש מרץ 2024. להלן לוח ההופעות העדכני:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 150 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-455 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם.

אודות האופרה רוסלקה בישראל 2024

מדובר בהפקה מושקעת וחדשה של האופרה הישראלית שתביא גרסה חדשה של האופרה רוסלקה כולל אפקטים מהבהבים של תאורה בבימויו של המנצח האיטלקי סטפנו פודה שכבר ביים בעבר הפקות אופרה גדולות בישראל כמו סיפורי הופמן ופאוסט.

את הקונצרטים תלווה תזמורת האופרה – התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון-לציון, בניצוחו של דן אטינגר המוערך ומקהלת האופרה הישראלית בניצוחו של איתי ברקוביץ'.

רוסלקה האופרה הישראלית – סולנים ומשתתפים

בתפקידים הראשיים תוכלו למצוא את אלה וסילביצקי ואדריין מיקש שיגלמו את רוסלקה, את אלכסיי דולגוב ועדנה פרוחניק שיגלמו את יז'יבבה, את אטילה יון ומקסים קוזמין-קרוואב שיגלמו את שר המים, את יסמין לוי-אלנטק שתגלם את הנסיכה הזרה, את רונה שרירא ותמרה נבות שיגלמו את הטבחית, ואת שקד סטרול, אפרת ברם הכהן ושי בלוך שיגלמו את שלושת הנימפות.

אודות האופרה רוסלקה של דבוז'אק

רוסלקה היא אופרה מאת אנטונין דבוז'אק (אופוס 114) לפי ליברית שחיבר ירוסלב קוואפיל המבוססת על מעשייה שפורסמה על ידי קרל ירומיר אֶרבּן ובוז'נה נמקובה הכוללת בין היתר גם מרכיבים הכלולים ב"בת הים הקטנה" מאת הנס כריסטיאן אנדרסן. האופרה מתרחשת בממלכת האגם, שם חיה רוסלקה, נימפת מים צעירה. רוסלקה מתאהבת בנסיך אנושי, והיא מוכנה לוותר על כל מה שיש לה כדי להיות איתו. היא נפגשת עם המכשפה יז'יבבה, שמציעה לה להפוך לבת אדם, אך בתמורה עליה לוותר על לשונה ולוותר על נשמתה. רוסלקה מסכימה, והיא נהפכת לבת אדם.

הנסיך מתאהב ברוסלקה, אך הוא עדיין לא מוכן להתחייב לה. הוא מתחיל להיפגש עם נסיכה אחרת, והוא מזמין אותה לטיול באגם. רוסלקה, שיודעה שהנסיך מתאהב בנסיכה האחרת, מבקשת מהשד-ים להחזיר לה את לשונה. השד-ים מסכים, אך הוא אומר לה שהיא תמות אם הנסיך לא יאהב אותה בחזרה. הנסיך עוזב את טיול האגם עם הנסיכה האחרת. רוסלקה, שהיא מאבדת את התקווה, שרה את שיר המוות שלה, ומתה. הנסיך מבין את טעותו, והוא מחפש את רוסלקה, אך היא כבר אינה בין החיים.

רוסלקה היא אופרה טרגית, שמספרת על עלות האהבה והמחיר שצריך לשלם כדי להשיג אותה. האופרה מלאה במוזיקה יפהפייה, והיא נחשבת לאחת מהאופרות החשובות ביותר של המאה ה-20.

הדמויות הראשיות באופרה הן:

  • רוסלקה – נימפת מים צעירה, שמתאהב בנסיך אנושי.
  • הנסיך – נסיך צעיר, שמתאהב ברוסלקה.
  • שד-הים – אביה של רוסלקה.
  • יז'יבבה – מכשפה, שמציעה לרוסלקה להפוך לבת אדם.
  • הנסיכה האחרת – נסיכה אנושית, שהנסיך מתאהב בה.

האופרה הועלתה לראשונה בפראג, צ'כיה, ב-31 במרץ 1901. היא זכתה להצלחה בינלאומית, והיא הוצגה ברחבי העולם. שיא האופרה הוא האריה המפורסמת והמרגשת שרוסלקה שרה על הבאר בכפר.

הנחות ומבצעים

בשלב זה טרם פורסמו מחירי הכרטיסים. כשיתעדכן המידע, נציג כאן סקירה מורחבת ובה כל הדרכים לרכוש כרטיסים מוזלים בהטבות ובהנחות.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק