לנה אלקאו ומנוליס קאראנטיניס בישראל – מכירת הכרטיסים נפתחה!

לנה אלקאו ומנוליס קאראנטיניס בישראל - מכירת הכרטיסים נפתחה!
לנה אלקאו ומנוליס קאראנטיניס בישראל - מכירת הכרטיסים נפתחה! צילום: ברכה כהן הפקות יווניות בישראל

כל הפרטים על המופע של הזמרת היווניה לנה אלקאו ומנוליס קאראנטיניס שיגיעו לישראל להופעה מיוחדת ב-15 במאי 2024 לאולם רקאנטי במוזיאון תל אביב לאמנות.

המופע המיוחד שיתקיים במוזיאון תל אביב לאמנות בחודש מאי 2024 הקרוב, מאחד שני כוחות יווניים מרשימים: הזמרת הוותיקה והמוערכת לנה אלקאו, המופיעה בישראל לראשונה, ואחד מגדולי נגני הבוזוקי ביוון, מנוליס קאראנטיניס, שחוזר לכאן לבקשת הקהל. שניהם, בליווי נגנים מעולים, מבטיחים ערב קסום של מיטב השירים היווניים האהובים על הקהל הישראלי לאורך השנים.

לנה אלקאו, שזוכה להערכה רבה ביוון ובעולם, תרגש את הקהל בקולה העמוק והייחודי. הרפרטואר שלה כולל להיטים יווניים קלאסיים ועכשוויים כאחד, המשקפים את העושר והתשוקה של המוסיקה היוונית. לצידה, וירטואוז הבוזוקי מנוליס קאראנטיניס צפוי להדהים את הקהל במיומנות הנגינה יוצאת הדופן שלו. הבוזוקי הוא מרכיב מרכזי בזהות המוסיקלית היוונית, והנוכחות של קאראנטיניס על הבמה מבטיחה מסע אותנטי ומרטיט אל לב התרבות היוונית.

לנה אלקאו ומנוליס קאראנטיניס בישראל כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להופעה של לנה אלקאו ומנוליס קאראנטיניס בישראל נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 285 ש"ח.

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו מוזיאון תל-אביב לאמנות - אולם רקאנטי 410 כרטיסים
285
רכישת כרטיסים שעתיים

החיבור בין השניים, עם תמיכתם של נגנים מוכשרים נוספים, יוצר הרמוניה מושלמת שתיגע בלבבות המאזינים. המופע יהיה מלא בסגנונות ובקצבים מגוונים, מהבלדות הרומנטיות ועד לשירי הריקודים הסוערים, שיניעו את הקהל לשיר, לרקוד ולהתרגש יחד. זוהי הזדמנות נדירה עבור חובבי המוסיקה היוונית בישראל לחוות את קסמה של מסורת מופלאה זו, כפי שהיא מבוצעת על ידי כמה מנציגיה המובילים של ההווה. המפגש בין אמנים יווניים מוערכים לבין הקהל הישראלי האוהד הוא ביטוי לקשר התרבותי המיוחד בין שתי הארצות.

שעתיים של שירה, נגינה וחגיגה יוונית צרופה מבטיחות לקהל ערב בלתי נשכח. זו הזמנה לשקוע בקסם של תרבות עתיקה ועשירה, כפי שהיא באה לידי ביטוי דרך כמה מהקולות והצלילים המרגשים והמזוהים ביותר שלה. המופע של לנה אלקאו ומנוליס קאראנטיניס הוא מתנה של ממש לכל חובב מוסיקה, ובמיוחד לשוחרי התרבות היוונית. הוא מזמין את הקהל למסע קסום ומלא תשוקה, וימלא את הלב בשמחה, בתקווה ובהוקרה לכוחה המופלא של האמנות.

המופע, שנמשך כשעתיים, הוא מחווה מרגשת לאהבה העמוקה של הקהל הישראלי למוזיקה היוונית ולצלילי הבוזוקי הנשגבים. הוא נועד להעניק לצופים הפוגה ממציאות מאתגרת, ולהעלות את המורל דרך כוחה המאחד והמרפא של המוסיקה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק