סיפורי הופמן האופרה הישראלית 2022 – כרטיסים, מחירים ולוח הופעות!

סיפורי הופמן האופרה הישראלית 2022 - כרטיסים, מחירים ולוח הופעות!
סיפורי הופמן האופרה הישראלית 2022 - כרטיסים, מחירים ולוח הופעות! צילום: סטפנו פודה

האופרה הישראלית תעלה החל מחודש נובמבר 2022 את האופרה הידועה סיפורי הופמן של המלחין הגרמני יהודי ז׳אק אופנבך. מתי תוכלו לראות? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

האופרה האגדית "סיפורי הופמן" של המלחין הגרמני-יהודי ז'אק אופנבך תעלה באופרה הישראלית בחודש נובמבר 2022 כחלק מעונת האופרות החדשה לעונת 2022/2023. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על האופרה החדשה כולל לוח הופעות עדכני ופרטים על רכישת כרטיסים.

אופרה סיפורי הופמן האופרה הישראלית – לוח הופעות 2022

האופרה סיפורי הופמן תעלה על בימת האופרה הישראלית בבית האופרה תל אביב בין התאריכים 4 בנובמבר ועד ה-16 בנובמבר 2022. שני קונצרטים יתקיימו בימי שישי בצהריים, והשאר יהיו קונצרטי ערב.

להלן לוח ההופעות העדכני של האופרה:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לאופרה סיפורי הופמן באופרה הישראלית נפתחה לקהל הרחב כאשר מחירי הכרטיסים נעים בין 150 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-400 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם. ניתן לרכוש את הכרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא.

הנחות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה כרטיסים זולים יותר או הנחות שונות אך אנו בודקים ומעדכנים כל הזמן במידע חדש.

  • לחצו כאן לכל מופעי האופרה המומלצים בישראל ב-2022/2023

האופרה הישראלית סיפורי הופמן – סולנים ומשתתפים

המנצח של ההפקה העכשווית של סיפורי הופמן ב-2022 יהיה דן אטינגר המוערך ועל הבימוי יהיה אחראי הבמאי האיטלקי סטפנו פודה. הסולנים המובילים יהיו ברנרד ריכטר השווצרי שיגלם את הופמן, הסולנית הישראלית ענת צ'רני שתגלם את המוזה, ניקולס טסטה הצרפתי יגלם את מיראקל ואת אולימפיה תגלם הילה פחימה.

את הסולנים תלווה תזמורת האופרה הישראלית שהיא תזמורת ראשון לציון ומקהלת האופרה הישראלית בניצוחו של אסף ברנף.

אודות האופרה סיפורי הופמן

סיפורי הופמן היא בין היצירות המוכרות ביותר של המלחין הגרמני יהודי ז'אק אופנבך בן המאה ה-19. זאת אחת האופרות המוכרות והידועות בהיסטוריה ומבוצעת באופן קבוע בקרב כל התזמורות המובילות בעולם.

האופרה הועלתה לראשונה בשנת 1881 כשהיא מבוססת על שלושה סיפורים מתוך ספרו של הסופר הגרמני א.ת.א הופמן. במהלך השנים עלו בישראל הפקות רבות וביצועים שונים של האופרה. עתה, תגיע הפקה חדשה ומושקעת של האופרה הישראלית שתחל לרוץ מנובמבר 2022.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק