פסטיבל נובה בפארק הירקון 2024 – כל מה שידוע בינתיים

מפיקי פסטיבל נובה – הפסטיבל שייצרב בזכרוננו עוד שנים רבות כאחת הטראומות הגדולות בתולדות המדינה, עובדים על אירוע ענק שיתקיים בפארק הירקון ככל הנראה בחודש יוני 2024. כך מפרסם השבוע אתר החדשות N12.

על פי הפרסום, מפיקי האירוע מכוונים למופע ענק עם 60,000 איש שמטרתו הסופית היא גיוס כספים עבור שיקום לנפגעי המסיבה ועבור התמיכה בהסברה העולמית.

לפי הפרסום, אמנים רבים אמורים לקחת חלק בפסטיבל נובה בפארק הירקון כגון שלמה ארצי, מוש בן ארי, קרן פלס, יסמין מועלם, בניה ברבי, עדן חסון ועוד אמנים רבים. כמו כן, גם אמנים רבים מז'אנר המוסיקה האלקטרונית צפויים להופיע בערב כגון אינפקטד מאשרום, אסטרל פרודג'קשן, אסטריקס ועוד.

יש לציין שמפיקי הפסטיבל הגיבו לידיעה ולא אישרו רשמית את הפרטים. נמשיך לעקוב מקרוב ולעדכן.

אירוע הטרור במסיבת נובה היה טבח נוראי שהתרחש ב-7 באוקטובר 2023 במהלך פסטיבל מוזיקה ליד קיבוץ רעים. מחבלים מארגון הטרור חמאס תקפו בהפתעה את הפסטיבל, רצחו 364 אזרחים ופצעו מאות נוספים. 40 אנשים נחטפו לרצועת עזה, חלקם שוחררו בעסקת חטופים. יש עדויות על פשעי מין שביצעו המחבלים במהלך הטבח. זהו למעשה פיגוע הטרור הקטלני ביותר בהיסטוריה של ישראל, ואחד הגדולים בהיסטוריה האנושית.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק