אנריקו מסיאס בישראל 2023 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני

אנריקו מסיאס בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני
אנריקו מסיאס בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני

הוא חוזר לכאן שוב: אנריקו מסיאס יגיע לסיבוב הופעות נוסף בישראל לכבוד 60 שנות קריירה ויציג כאן סדרת הופעות בחודש מאי ויוני 2023 הקרובים. אז איפה בדיוק הוא יופיע? מתי? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים!

הזמר הוותיק אנריקו מסיאס (Enrico Macias) שנוהג להופיע רבות בישראל, יחזור גם השנה ב-2023 לסדרת הופעות בישראל לרגל 60 שנות קריירה בחודש מאי ויוני הקרובים ויציג הופעות בבאר שבע, תל אביב, קרית מוצקין, עמק המעיינות, ירושלים ובית שמש . בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על מכירת הכרטיסים, מחירים, הנחות ולוח ההופעות המלא של הזמר המצליח כאן בישראל.

אנריקו מסיאס בישראל 2023 – לוח הופעות עדכני

סיבוב ההופעות של מסיאס בישראל שייקרא "שלום ישראל", יציג בישראל מספר הופעות במהלך חודש מאי 2023. להלן לוח ההופעות שלו:

כרטיסים להופעות של אנריקו מסיאס בישראל

את הכרטיסים ההופעות של אנריקו מסיאס ניתן להזמין באמצעות האתר הבא.

הנחות ומבצעים

נכון לעכשיו לא מצאנו מידע קונקרטי על הנחות או מבצעים להופעות של אנריקו מסיאס בישראל ב-2023, אך אנו ממשיכים לבדוק כל הזמן ולעדכן כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק הרשמי של האתר.

אודות אנריקו מסיאס בישראל

הזמר היהודי\אלג'יראי אנריקו מסיאס, מחזיק בקהל מעריצים גדול ונאמן בישראל ומצליח בכל פעם להביא קהל רב להופעות שלו כאן. מסיאס נחשב לאחד הזמרים הידועים והמוכרים בעולם ומחזיק בקריירה מפוארת וייחודית עם הופעות בלתי נשכחות בפירמדיות במצרים, בקרנגי הול בניו יורק או באלברט הול שבלונדון. מסיאס, הפועל ומתגורר בצרפת, ידוע בחיבתו הרבה לישראל ולעם הישראלי ונוהג להציג זאת באופן פומבי ובלתי משתמע לשתי פנים.

מסיאס הופיע בישראל לפני כמה שנים בסיבוב לכבוד יום העצמאות ה-70 של ישראל, ולאחר מכן הציג סיבוב בישראל לכבוד יום העצמאות ה-74. סיבוב ההופעות האחרון שלו נקרא "ישראל חבקי אותי בזרועותייך" וכלל הופעות בחיפה, ירושלים ותל אביב. ההופעות שלו כאן לוו ע"י תזמורת סימפונט רעננה בת 30 נגנים והוא ביצע את מיטב להיטיו הגדולים. עתה כאמור, יגיע לסיבוב חדש לרגל 60 שנות קריירה ב-2023.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק