פסטיבל לילות אהבה 2023 – רשימת אמנים, כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

פסטיבל לילות אהבה 2023 - רשימת אמנים, כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!
פסטיבל לילות אהבה 2023 - רשימת אמנים, כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

פסטיבל לילות אהבה 2023 חוזר גם השנה ויתקיים בחמישה לוקיישנים עם רשימה עמוסה באמנים מובילים. מי יופיע ואיפה? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

פסטיבל לילות אהבה הותיק יתקיים גם השנה בקיץ 2023 בין התאריכים 3-19 באוגוסט ויתפרס על פני 5 לוקיישנים שונים ברחבי הארץ – אמפי בית גוברין, בית גבריאל, מצדה, הכיל התרבות ת"א בכנרת ואמפי רעננה. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על הפסטיבל כולל רשימת ההופעות המלאה ומידע על רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

לילות אהבה בט"ו באב 2023 – אילו אמנים ישתתפו השנה?

רשימת האמנים שתופיע בפסטיבל לילות אהבה 2023 גדולה ומגוונת וכוללת את ההופעות הבאות: יוני רכטר ושלומי שבן בבית גוברין, מופע הארנבות של דר קספר והיהודים בבית גבריאל, דני סנדרסון ותיסלם באמפי רעננה, דיוויד ברוזה במצדה, ארקדי דוכין בהיכל התרבות ת"א, אינפקטד מאשרום בבית גבריאל, הדג נחש ואברהם טל באמפי רעננה, מרינה מקסימליאן ויסמין מועלם בבית גוברין, אביב גפן בבית גוברין, קרן פלס בבית גבריאל, ברי סחרוף וטונה בבית גוברין, שלום חנוך ודודו טסה בבית גבריאל, חנן בן ארי בבית גוברין, היהודים באמפי רעננה והדג נחש והתקווה 6 בבית גוברין.

המופעים יתקיימו כאמור בין התאריכים 3 ועד ה-19 באוגוסט. תוכלו למצוא את לוח ההופעות המלא באתר הרשמי של הפסטיבל כאן.

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לפסטיבל נפתחה ונמצאת בעיצומה. מחירי הכרטיסים נעים בין 179 לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-249 לכרטיסים היקרים ביותר.

הנחות ומבצעים

לקוחות חברת כרטיס האשראי מקס יוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בהנחה של 75 ש"ח.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק