פסטיבל ימי זמר 2024 חולון – אילו הופעות תוכלו לראות ואיפה קונים כרטיסים?

פסטיבל ימי זמר 2024 חולון - אילו הופעות תוכלו לראות ואיפה קונים כרטיסים
פסטיבל ימי זמר 2024 חולון - אילו הופעות תוכלו לראות ואיפה קונים כרטיסים

כל מה שרציתם לדעת על פסטיבל ימי זמר חולון 2024 – מי יופיע השנה? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

פסטיבל ימי זמר בתיאטרון חולון 2024 יוצא לדרך ומציג רשימה ארוכה של מופעים מעניינים ומסקרנים. הפסטיבל יתקיים בחול המועד פסח 2024 בין התאריכים 24 ל-27 באפריל. ריכזנו עבורכם כמה מהופעות המומלצות והמעניינות שתוכלו לצפות.

פסטיבל ימי זמר 2024 – הופעות מומלצות

בין המופעים המומלצים בפסטיבל – מופע המחווה לששי קשת "ומתוק האור בעיניים" בהשתתפות טוביה צפיר, שלומית אהרון, יונה אליאן, קרן הדר, מאי קשת, אריאל קשת ועוד, מופע המחווה לאריק לביא "אני אשיר לך שיר" בהשתתפות שרית וינו אלעד, קרני פוסטל, רז שמואלי, המופע "הבייתה" שחוגג 80 למלחין והיוצר יאיר קלינגר בהשתתפות ירדנה ארזי, רוחמה רז, להקת סקסטה, יהודה אליאס, טל סונדק וחבורת 'הרעננים' .

עוד כמה מופעים מסקרנים: המופע "ימי התום" של תמר גלעדי וצרויה להב, מופע המחווה לעמוס אטינגר "כשאור דולק בחלונך" בהשתתפות ציפי זרנקין, דגנית דדו, רונית אופיר ומקהלת רון חולון בניצוחו של דורון בן עמי, המופע "האמיני יום יבוא" שמביא את השירים של יפה ירקוני בהשתתפות רוני דלומי, שלומית אהרון, עינת שרוף, נעם קליינשטיין, דניאלה סקורקה, יעל לויטה, תם כהן וגוני כנעני, או המופע "אני גיטרה" של אסף אמדורסקי שר את שירי אביו בני אמדורסקי. תוכלו למצוא את רשימת המופעים המלאה ולוח ההופעות באתר הרשמי של הפסטיבל כאן.

פסטיבל ימי זמר 2024 – כרטיסים

הפסטיבל יתקיים בתיאטרון חולון בחול המועד פסח 2024 בין התאריכים 24-27 באפריל. ישנה חנייה חינם בחניון צפרירים. מכירת הכרטיסים נפתחה ומתבצעת באתר הפסטיבל או באמצעות הטלפון 03-5023001.

 

 

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק