פסטיבל ימי זמר 2019 בחולון – כרטיסים, הופעות וכל המידע

פסטיבל ימי זמר 2019 בחולון - כרטיסים, הופעות וכל המידע
פסטיבל ימי זמר 2019 בחולון - כרטיסים, הופעות וכל המידע

אסף אמדורסקי ושלומי שבן במופע מחווה לחלונות הגבוהים, אדם במופע בכורה, מופע מחווה לצביקה פיק עם דנה אינטרנשיונל ודוד ד'אור, הופעה של איגי וקסמן, מירי מסיקה ועוד. מה מחכה לכם בפסטיבל ימי זמר 2019 שיתקיים השנה בפסח 2019 בתיאטרון חולון?

ישנם כבר לא מעט פסטיבלים בפסח 2019 הקרוב שיתקיימו בחול המועד ברחבי הארץ, אחד מהם הוא פסטיבל ימי הזמר 2019 שיתקיים גם השנה בתיאטרון חולון ויציג מספר גדול של הופעות ייחודיות ומעניינות של אמנים מובילים בתרבות הישראלית.

לרכישת כרטיסים מהירה ומאובטחת למופעים של פסטיבל ימי זמר בפסח 2019 לחצו כאן

פסטיבל ימי הזמר 2019 בחולון, יתקיים השנה בחוה"מ פסח בין התאריכים 21-24 באפריל 2019 בתיאטרון חולון הממוקם ברחוב קוגל 11 בעיר. הפסטיבל מגיע, לא הרבה אחרי " פסטיבל אשה" שאירח התיאטרון לכבוד יום האשה שהציג הופעות של ריטה, אודיה קורן, חנה לסלאו ועוד.

השנה, במסגרת הפסטיבל, יופיעו אמנים רבים מהמוסיקה הישראלית שיציגו מופעי הצדעה לשירה העברית, לשירי הלהקות הצבאיות, לשירי הילדות הקלאסיים ולשירים של המשוררים והמלחינים הגדולים של השירה העברית.

בין המופעים הבולטים שתוכלו למצוא בפסטיבל ימי זמר 2019 בחולון, ניתן למצוא את המופע של איגי וקסמן שתציג את המופע החדש "אגדות דשא" ובו תציג מחווה לזמר העברי ולפסקול חיינו ב-70 השנים האחרונות כשהיא מלווה בשלושה נגנים, הופעה של נורית גלרון שחוזרת אל שיריה האהובים במופע אקוסטי בליווי קלידים וגיטרה או מופע משותף של הזמרת דנה ברגר והסופרת והמשוררת צרויה שלו שייקרא "ציפור מתרוממת לעוף" ובו יציגו השתיים מסע מרתק אל תוך עולמן הרגשי של רחל, יונה וולך ותרצה אתר, עם ביצועים אקוסטיים לשירים האהובים.

עוד בפסטיבל ימי הזמר 2019 בתיאטרון חולון: מופע מחווה מיוחד לצביקה פיק בהשתתפות דנה אינטרנשיונל, ריקי גל, דוד ד’אור, מיי פיינגולד, עדי כהן, שרי ושרון חזיז, ובו יציגו את השירים הגדולים של צביקה פיק שהספיקו לעשות היסטוריה בתחום הרוק הישראלי. והפכו לנכסי צאן ברזל, שירים כמו דיוה, בין האצבעות, לגור איתו, שיר הפריחה, אלף נשיקות ואחרים רבים.

עוד מופע מעניין בפסטיבל הוא המופע "שרים החלונות הגבוהים" שבו ישתתפו האמנים שלומי שבן, אסף אמדורסקי ויעל קראוס שיציגו יחד בערב אחד את האלבום המיתולוגי והאהוב של החלונות הגבוהים ובו שירים כמו אינך יכולה, ילדה קטנה, כל השבוע לך, זמר נוגה ועוד, לצד קלאסיקות נוספות של שמוליק קראוס, אריק איינשטיין וג'וזי כץ. את המופע ילוו הנגנים רם אוריון, יונתן דסקל, אורי קוטנר ורון אלמוג.

הזמר אדם יציג מופע בכורה לפסטיבל ימי זמר בפסח 2019 שייקרא "מסיבה ישראלית" ויארח בו את הזמרת דפנה דקל. יחד, יבצעו השניים רפרטאור שמתחיל בשירי הטומבללייקה, דרך התרנגולים, גשר הירקון, הלהקות הצבאיות, הפסטיבלים, ועד לכוורת, רוק ישראלי, שלמה ארצי, ומוסיקה מזרחית.

גם הזמרת מירי מסיקה יחד עם אילנית, רבקה זהר, קרן הדר, הדר עטרי, ששי קשת ואלי גורנשטיין, יציגו מופע בהפקה מקורית לפסטיבל ימי זמר 2019 שייקרא "היו לילות היו כלניות" שיציגו מופע געגועים לטרובדורים הגדולים שצמחו עם קום המדינה: נתן אלתרמן יעקב אורלנד משה וילנסקי ומרדכי זעירא ובו שירים כמו שלכת, אני זכריה, טנגו כפר סבא, אלימלך, עמוק העצב בעיניים, לילה לילה.

פסטיבל ימי הזמר חולון 2019 – כרטיסים ומחירים

פסטיבל ימי זמר 2019 יתקיים בין התאריכים 21 ועד ה-24 באפריל 2019 בתיאטרון חולון. מחירי הכרטיסים להופעות ינועו בין 56 ל-126 ש"ח לפי סוג המופע. מכירת הכרטיסים כבר פתוחה לקהל והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק