פסטיבל הגיטרה בים האדום 2021 ייצא לדרך בסוף חודש אפריל – כל הפרטים

פסטיבל הגיטרה בים האדום 2021 ייצא לדרך בסוף חודש אפריל - כל הפרטים
פסטיבל הגיטרה בים האדום 2021 ייצא לדרך בסוף חודש אפריל - כל הפרטים

מאור כהן, ברי סחרוף, דני סנדרסון, הפרוייקט של רביבו, דוד טסה ועוד עשרות אמנים יופיעו בפסטיבל הגיטרה באילת בסוף חודש אפריל 2021. הנה כל הפרטים.

סנונית ראשונה של חזרת עולם התרבות לפעילות: פסטיבל הגיטרה בים האדום ייצא לדרך בפעם השנייה עם מגוון עצום של להקות ואמנים שונים שיופיעו שם. זה ייקרה באילת בין התאריכים 29 באפריל ועד ל-1 במאי 2021. הפסטיבל יפעל בהתאם לתקנות משרד הבריאות ונותר רק לקוות כי הדבר אכן יתאפשר.

כמו בשנה שעברה, הפסטיבל יציג שילובים רבים בין אמנים רבים. בין המופעים הרבים שיתקיימו בפסטיבל הגיטרה השני באילת, אפשר לציין את להקת רוקפור שתארח את ברי סחרוף, דיוויד ברוזה שיארח את יסמין לוי, דודו טסה שיארח את יהודה קיסר, מאור כהן ופיטר רוט, הפרוייקט של רביבו שיארחו את אלון אולארצ'יק, החברים של נטאשה בהופעה מיוחדת לציון 35 שנה, דני סנדרסון שיארח את שלומי ברכה, חמי רודנר עם יהודה עדר וגם מרסדס בנד שיארחו את גורי אלפי.

יסיים את הפסטיבל, המופע של אמיר דדון שיארח את בר צברי. כמו כן, יציג הפסטיבל מגוון כיתות אמן שיתקיימו ע"י חלק מהאמנים שיופיעו בפסטיבל וכן מופעים שונים עם כניסה חופשית.

פסטיבל הגיטרה בים האדום 2021 – כרטיסים ולוח הופעות

הכרטיסים יימכרו באמצעות אתר "איוונטים" תוכלו לרכוש את הכרטיסים ולמצוא לוח ההופעות המלא בעמוד הרשמי של הפסטיבל בעמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק