המחזמר צלילי המוזיקה 2024 עם עוז זהבי ועדי הימלבלוי – כרטיסים ולוח הופעות

המחזמר צלילי המוזיקה 2024 עם עוז זהבי ועדי הימלבלוי - כרטיסים ולוח הופעות
המחזמר צלילי המוזיקה 2024 עם עוז זהבי ועדי הימלבלוי - כרטיסים ולוח הופעות. צילום: יוסי מבקר

כל הפרטים על ההפקה החדשה והמדוברת של המחזמר צלילי המוסיקה 2024 בכיכובם של עוז זהבי, עדי הימלבלוי וטוביה צפיר שירוץ ברחבי הארץ. מתי? איפה? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

המחזמר הקלאסי והידוע צלילי המוסיקה יעלה בהפקה חדשה ומושקעת ברחבי הארץ בכיכובם של עוז זהבי, עדי הימלבלוי, טוביה צפיר ובבימויו של נתן דטנר. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על המחזמר החדש עם כל הפרטים על מכירת הכרטיסים, מחירים, הנחות ולוח הצגות עדכני ל-2024.

צלילי המוסיקה המחזמר 2024 – לוח הצגות עדכני

המחזמר צלילי המוזיקה 2024 יציג תאריכים במהלך החודשים הקרובים. להלן לוח הופעות עדכני של המחזמר:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 42 כרטיסים
168
רכישת כרטיסים שעתיים ו-20 דקות, כולל הפסקה
המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 29 כרטיסים
95 - 175
רכישת כרטיסים שעתיים ו-20 דקות, כולל הפסקה
ירושלים תיאטרון ירושלים לאמנויות הבמה - אולם שרובר 71 כרטיסים
205
רכישת כרטיסים שעתיים ו-20 דקות, כולל הפסקה

כרטיסים למחזמר צלילי המוזיקה 2024

מכירת הכרטיסים לצלילי המוסיקה נפתחה כאשר מחירי הכרטיסים עומדים על החל מ-95 ש"ח לאדם. נין להזמין אונליין את הכרטיסים באמצעות האתר הבא.

המחזמר צלילי המוזיקה שחקנים ומשתתפים

כאמור, במחזמר החדש יככבו עוז זהבי, עדי הימלבלוי וטוביה צפיר וגם רויטל זלצמן, אריאל דימנט וקארין שיפרין.

רשימת המשתתפים המלאה: רויטל זלצמן, עוז זהבי, טוביה צפיר, עדי הימלבלוי, גל פופולר, קארין שיפרין, ענאל שדה, גיל וינברג, עילי נאור, עינבל שלום, מייק פרידלנד, מיכאל רוזצ'קי, נועה אנגל, רז סלמון, יעל אברם, יעלי אייקנאר, יותם גבריאל, יולי ונטורה, אריאל דימנט, הראל גרינפלד, נויה אביגדור מסינגר / אלה סבג, איתמר שטורך / יהלי ווטסון, מיקה בראל / עדן גלסקי, יובל לוין בלכרוביץ'/ עומר מורן,  אריאל לוין בלכרוביץ' / דניאל יעקובי.

אודות צלילי המוסיקה בישראל

מדובר בהפקה מושקעת של התיאטרון העברי שתביא לבימות את אחד ממחזות הזמר המוכרים והידועים ביותר בכל הזמנים. על בימוי המחזמר הופקד נתן דטנר המוערך שגם מככב בימים אלו במחזמר נוסף – "כנר על הגג", וייקחו בו חלק קרוב ל-40 משתתפים הכוללים שחקנים, זמרים ורקדנים.

זאת תהיה למעשה ההפקה הראשונה בישראל שמביאה לבימות את המחזמר בעברית בגרסתו המלאה. על תרגום המחזמר הופקד המתרגם המנוסה אלי ביז'אווי ועל הניהול המוזיקלי יוסי בן נון.

את המחזמר המקורי כתבו כידוע הווארד לינדסי וראסל קרוז והצגת הבכורה הייתה ב-1938. עלית המחזמר מספרת על מריה, נזירה צעירה ומלאת שמחת חיים שמתקשה לעמוד בכללי המנזר ונשלחת על ידי אם המנזר להיות אומנת לשבעת ילדיו של קפטן פון טראמפ, קצין צבא (אוסטרי) אלמן וקפדן.

עד מהרה מריה הופכת את ביתם מבית של חוקים נוקשים ומשמעת ברזל לבית מלא שמחה, צחוק ומוזיקה. היא כובשת את לב הילדים ובהמשך את לב אביהם והשניים מחליטים להתחתן. האידיליה מופרת עם כיבוש אוסטריה בידי הנאצים והמשפחה הצעירה נאלצת להתמודד באומץ עם אתגרים וסכנות בדרכה לחיים טובים יותר במקום אחר.

הנחות ומבצעים

נכון לשלב זה לא מצאנו הנחות, מבצעים או כרטיסים מוזלים למחזמר צלילי המוזיקה. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בעמוד זהו בדף הפייסבוק שלנו כאן.

עוד הצגות מומלצות שאולי יעניינו אותך:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק