עומר אדם היכל מנורה ת"א 8-12 באוגוסט 2023 – כרטיסים וכל הפרטים!

עומר אדם היכל מנורה ת"א 8-12 באוגוסט 2023 - כרטיסים וכל הפרטים!
עומר אדם היכל מנורה ת"א 8-12 באוגוסט 2023 - כרטיסים וכל הפרטים!

עומר אדם משיק מופע קונספט חדש ומושקע בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ויציג 4 הופעות ב-8, 9, 10 ו-12 באוגוסט 2023. מכירת הכרטיסים למופעים בעיצומה. תספיקו לרכוש? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

אחרי הפסקה ארוכה מהופעות, הזמר עומר אדם חוזר להופיע ומשיק 4 הופעות חדשות ומושקעות שיתקיימו בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בין התאריכים 8-12 באוגוסט 2023. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה החדשה כולל פרטים על רכישת הכרטיסים והנחות.

לאחר השקת אלבומו השביעי "סוף העולם" ולאחר שלא הופיע בישראל תקופה ארוכה, עומר אדם חוזר עם פתיחת מופע קונספט גדול ומושקע עם במת 360 מעלות ועם אלמנטים חדשים ומתקדמים מעולמות התוכן, הויז'ואל, הסאונד והתאורה. המופע צפויי להיות חלק מסיבוב הופעות רחב שיקיים הזמר המצליח בארץ במהלך הקיץ.

במופע החדש יציג אדם את הלהיטים החדשים שלו מאלבומו האחרון "סוף העולם" לצד להיטים גדולים אחרים שלו בעיבודים חדשים ומיוחדים והפתעות נוספות שמבטיחים בהפקת המופע.

עומר אדם היכל מנורה אוגוסט 2023 – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להופעות הראשונות כבר הסתיימו אך מכירת הכרטיסים למופע הרביעי ב-12 באוגוסט 2023 עדיין בעיצומה. המכירה מתבצעת כעת באמצעות אתר משדר הכרטיסים "קופת ת"א".

מבצעים והנחות

נכון לשלב זה לא מצאנו מידע על גוף המציע מבצעים או הנחות למופע החדש. נמשיך לבדוק ולעדכן.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Omer Adam (@omeradam)

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק