נסרין קדרי קיסריה 10/10/2023 – כרטיסים וכל הפרטים!

נסרין קדרי קיסריה 10/10/2023 - כרטיסים וכל הפרטים!
נסרין קדרי קיסריה 10/10/2023 - כרטיסים וכל הפרטים!

כל מה שרציתם לדעת על ההופעה של נסרין קדרי באמפי קיסריה ב-10 באוקטובר 2023. מה יהיה במופע? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הזמרת נסרין קדרי משיקה מופע חדש ומושקע שיתקיים באמפי קיסריה ב-10 באוקטובר 2023. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההופעה כולל מידע על רכישת הכרטיסים, הנחות ועוד.

ההופעה של נסרין קדרי בקיסריה כבר מגיעה לאחר שנה מרובת אירועים עבור הזמרת המצליחה הכוללת בין היתר חתונה מתוקשרת, בן בכור, סדרת דוקו בכיכובה, השתתפות בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" והוצאת האלבום החדש "חולמת".

קדרי צפויה לבצע בהופעה בקיסריה את כל הלהיטים החדשים מהאלבום החדש לצד להיטים שלה מכל הזמנים. לא מזמן הצליחה למלא את היכל מנורה בהופעה גדולה ועתה היא מגיעה עם מופע מושקע נוסף באמפי קיסריה.

נסרין קדרי קיסריה כרטיסים

מכירת הכרטיסים למופע של קדרי בקיסריה נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א". מחיר הכרטיסים יחולק ל-5 רמות מחיר שונות כשהכרטיסים המוזלים ביותר יעלו 179 ש"ח והיקרים ביותר 299 ש"ח.

מבצעים והנחות

ישנה הנחה של 80 ש"ח למחזיקי הכרטיס פליי קארד.

הנה כמה מהלהיטים החדשים של נסרין קדרי מהאלבום החדש שלה "חולמת":

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק