ליאור נרקיס חוזר להיכל מנורה ב-16/4/2024 – כמה עולים כרטיסים?

ליאור נרקיס חוזר להיכל מנורה ב-16/4/2024 - כמה עולים כרטיסים?
ליאור נרקיס חוזר להיכל מנורה ב-16/4/2024 - כמה עולים כרטיסים?

הזמר ליאור נרקיס מגיע להופעה גדולה בהיכל מנורה שתתקיים ב-16 באפריל 2024 בשעה 21:30. הנה כל מה שרציתם לדעת על ההופעה כולל מידע על רכישת ומחירי הכרטיסים.

לאחר שההופעה המקורית בהיכל מנורה בחודש נובמבר האחרון בוטלה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", הזמר ליאור נרקיס חוזר להיכל מנורה מבטחים להופעה השלישית שלו שם בתוך שנה אחת.

בכל התקופה האחרונה הקשה הפוקדת את מדינת ישראל, נרקיס התגייס למשימה ובידר וחיזק את רוחם של חיילים, מפונים, משפחות חטופים ופצועים ברחבי הארץ. הוא אף יזם פרויקט מיוחד בשיתוף עם בית חב"ד סביון לחתן זוגות לוחמים שחתונתם בוטלה עקב הלחימה.

עתה, הוא חוזר להופיע לשמחתם של מעריציו הרבים בהופעת ענק מיוחדת שתכלול את מיטב להיטיו האהובים מהעשורים האחרונים, שהפכו אותו לאחד האמנים הפופולריים ביותר בישראל. המופע יהיה מלא בשירים מוכרים ואנרגיה מדהימה, עם הלהיטים שליוו את פסקול החיים הישראלי במשך שלושה עשורים.

ההופעה מגיעה בעיתוי מיוחד, אחרי תקופה קשה של לחימה ומתח בארץ. היא צפויה להיות מלאה ברגש ומשמעות, ולהעניק לקהל הזדמנות לשמוח, להירגע ולהתחבר מחדש.

כרטיסים להופעה של ליאור נרקיס בהיכל מנורה ת"א – 16/4/2024

מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר כשהיא מתבצעת באמצעות אתר טיקטמאסטר בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 179 ש"ח לכרטיסים ביציע ועד ל-349 ש"ח לכרטיסי אורקסטרה.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק