מותק של משפחה חנוכה 2021 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות

מותק של משפחה חנוכה 2021 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות
מותק של משפחה חנוכה 2021 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות

עוד מופע חנוכה 2021 מצטרף לרשימה והפעם זהו המופע "מותק של משפחה" המיועד לקטנטנים ויכלול את יובל המבולבל, מיקי, מני ממטרה, קוגומלו וסבא נתי. לאיפה יגיע המופע? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים?

מופע חנוכה 2021 חדש לקטנטנים: כמו בשנים הקודמות, גם השנה הפקת הפסטיגל תציג מופע חדש ומושקע לקטנטנים לחנוכה 2021 כשהפעם מדובר במופע "מותק של משפחה" שיציג שורה מכובדת של כוכבי ילדים מוכרים הכוללת את יובל המבולבל, מני ממטרה, מיקי, סבא נתי (נתן נתנזון) וקוגומלו.

המופע החדש לחנוכה 2021 מותק של משפחה ישתף פעולה גם עם המותג הבינלאומי סוניק ויחד יציג עלילה שבמרכזה מסרים חינוכיים המותאמים לילדים בגיל הרך. לצד הכוכבים הראשיים, המופע יכלול גם מספר גדול של רקדנים, זמרים ומשתתפים לצד אפקטים מיוחדים.

איפה תוכלו לראות את המופע מותק של משפחה?

מותק של משפחה יציג בארבע ערים בישראל בין התאריכים 30 בנובמבר ועד ה-20 בדצמבר 2021. המופע יגיע להיכל שלמה בתל אביב בין התאריכים 30/11-4/12, לאחר מכן יצפין למרכז הקונגרסים בחיפה בין התאריכים 8-14/12, לאחר מכן יגיע להיכל הקונכייה בבאר שבע בין התאריכים 16-18/12 ולבסוף יתקיים גם בבירה ירושלים בהיכל ארנה ב-20 בדצמבר 2021.

כרטיסים למופע חנוכה 2021 מותק של משפחה – מהם המחירים?

מכירת הכרטיסים למופע החנוכה החדש נפתחה השבוע כשמחירי הכרטיסים עומדים על 172 ש"ח למחיר מלא ו-139 ש"ח בהנחה למכירה מוקדמת. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר הכרטיסים "קופת ת"א". לפי הכתוב באתר הכרטיסים, ילד עד גיל שנה, יחוייב בכרטיס ברכיים בעלות של 50 ש"ח.

הנחות וכרטיסים מוזלים

מומלץ להתעדכן בעמוד הפייסבוק שלנו שם אנו מעדכנים בזמן אמת בכל מידע חדש בנוגע למבצעים, כרטיסים מוזלים, הנחות 1+1 וכו'.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק