מופע שנסונים מושקע מצרפת יגיע לישראל ויציג הופעות ברחבי הארץ – כל הפרטים!

מופע שנסונים מושקע מצרפת יגיע לישראל ויציג הופעות ברחבי הארץ - כל הפרטים!
מופע שנסונים מושקע מצרפת יגיע לישראל ויציג הופעות ברחבי הארץ - כל הפרטים! צילום: אגואיסט הפקות

מופע השנסונים "Les Grandes Chansons" יגיע לישראל מצרפת ויציג הופעות רבות ברחבי הארץ במהלך כל חודש מרץ 2023. אז איפה תוכלו לראות את המופע ומתי? כמה עולים כרטיסים? ומאיפה מזמינים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

המופע המושקע "Les Grandes Chansons" המציג את השנסונים הידועים והקלאסיים ביותר בביצוע רביעיית זמרים וזמרות מצרפת ובליווי תזמורת האופרה הקאמרית, יגיע לישראל ויציג כאן הופעות רבות בערים רבות במהלך חודש 2023. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע לרבות מידע על מכירת כרטיסים ולוח הופעות.

מופע השנסונים "Les Grandes chansons" בישראל – לוח הופעות 2023

המופע המושקע יקיים מופעים בתל אביב, כרמיאל, פתח תקווה, אשדוד, באר שבע, חיפה, ראשון לציון והרצליה. להלן לוח ההופעות העדכני של המופע:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לכל המופעים נמצאת בעיצומה ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 178 ש"ח ל-298 ש"ח לאדם בהתאם למיקום הישיבה באולם.

אודות המופע

מדובר במופע בינלאומי מושקע הכולל את הזמרים והזמרות רולנד קארל (Roland Karl), סילביאן מאטיס (Sylvain Mathis), קנדיס פאריזה (Candice Parise) ואן קאררה (Anne Carrere). כל אחד ואחת מובילים ומצליחים מאוד בתחומם. רביעיית הזמרים והזמרות ילוו ע"י תזמורת האופרה הקאמרית בניצוחו של דן רפפורט.

במופע יבוצעו מיטב השנסונים הידועים והמוכרים ביותר אידית פיאף, ג'ו דאסן, ז'אק ברל, ג'וני האלידיי, ז'ילבר בקו, אן מארי דויד, מייק בראנט, מישל סרדו, ז'אן-ז'אק גולדמן, אנריקו מסיאס, כריסטוף, שארל אזנבור, איב מונטאן ועוד.

אגב, מופע שנסונים נוסף יגיע לישראל בקרוב – המופע "Piaf! The Show", המבוסס כולו על שיריה ומפעל חייה של הזמרת הידועה אדית פיאף.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק