חגיגה במונטנה עם צחי נוי – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!

חגיגה במונטנה עם צחי נוי - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!
חגיגה במונטנה עם צחי נוי - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות! צילום: תהל אזולאי

כל הפרטים על המופע החדש חגיגה במונטנה עם צחי נוי שינחה וישתף את הקהל על מאחורי הקלעים של הסרטים המצליחים "אסקימו לימון" בליווי להקת מוזס סי שתבצע את הלהיטים הגדולים של שנות ה-50 וה-60. כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים? בכתבה הבאה.

השחקן צחי נוי שידוע בעיקר בזכות השתתפותו בסדרת הסרטים המצליחה "אסקימו לימון" ינחה וישתתף במופע "חגיגה במונטנה" – מופע מיוחד של להקת מוזס סי המציג את הלהיטים הגדולים ביותר של שנות ה-50 וה-60. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע כולל מידע על רכישת כרטיסים ולוח הופעות מתעדכן.

חגיגה במונטנה עם צחי נוי – לוח הופעות

המופע חגיגה במונטנה יציג תאריכים רבים בערים רבות ברחבי הארץ. להלן לוח ההופעות של המופע לחודשים הקרובים:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לכל ההופעות מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 155 ש"ח לאדם. משך ההופעה הוא כשעה וחצי.

אודות המופע

המופע "חגיגה במונטנה" הוא מופע נוסטלגי המחבר בין הסרטים האהובים של אסקימו לימון הנחשבים לסרטים המצליחים ביותר בקולנוע הישראלי בכל הזמנים למוזיקה הקלאסית של תקופתם – שנות ה-50 וה-60. המופע יכלול שירים של הפלטרז, פול אנקה, קוני פרנסיס, סקיטר דייויס, דל שנון, ליטל ריצ'ארד, ברנדה לי, ג'רי לי לואיס, אלביס פרסלי ועוד רבים וטובים שהופיעו בפסקול הסרטים.

השחקן צחי נוי ינחה את המופע וישתף את הקהל בסיפורים שטרם נשמעו על הצלחת סדרת הסרטים בארץ ובחו"ל, החוויות מאחורי הקלעים והלהיטים הגדולים של שנות ה 50-60 שליוו את הסרטים.

חברי להקת מוזס סי הם: מוזס סי (אלביס, מתוק מדבש, הכל עובר חביבי), שיר זלינגר (צלילי המוסיקה, אוויטה), כפיר לוי (שיער, קזבלן) וקארין שיפרין (האופרה הישראלית, אוויטה).

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק