סימפונט רעננה במחווה לביטלס - כרטיסים לקונצרט ולוח הופעות 2024

כל הפרטים על הקונצרט החדש של תזמורת סימפונט רעננה במחווה לביטלס שיביא את כל הלהיטים הגדולים של הביטלס ולהקות נוספות משנות ה-60 בעיבודים מיוחדים. איפה זה יקרה? כמה עולים כרטיסים? ומאיפה רוכשים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

לוח הופעות

סימפונט רעננה במחווה לביטלס
סימפונט רעננה במחווה לביטלס. צילום: מוטי דיכנה

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לקונצרט מתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא.

אודות המופע

מדובר במופע מיוחד של להקת ה"סיקסטיז" ותזמורת סימפונט רעננה שבו יבוצעו את מיטב להיטי שנות ה-60, הקלאסיקות של החיפושיות, האבנים המתגלגלות, החיות, ושל מיטב להקות הקצב והזמרים שפעלו בשנות השישים בעיבודים מיוחדים.

בין השירים שיבוצעו בהופעה: summer holiday של קליף ריצ'ארד, living thing של תזמורת אורות החשמל, לילות משי לבן של ה"מודי בלוז", ועוד..

תזמורת סימפונט רעננה היא תזמורת ייחודית המשלבת חדשנות עם איכות מוסיקלית גבוהה. בין מטרותיה העיקריות ניתן למנות את קידום החינוך המוסיקלי וחשיפת קהלים חדשים למוסיקה קלאסית, טיפוח המוסיקה היהודית והישראלית, והנצחת השואה באמצעות המוסיקה.

התזמורת מארחת סולנים ומנצחים ידועי שם מהארץ ומהעולם. בין פרויקטים בולטים ניתן למנות את שחזור סיפורה של אלמה רוזה ותזמורת הנשים של אושוויץ, הופעה בפרלמנט האירופי בבריסל לציון יום השואה, שיתופי פעולה עם אמני מוסיקה קלה כמו סטיבי וונדר וריי צ'ארלס, ופעילות חינוכית ענפה לילדים ובני נוער. התזמורת מהווה גשר בין המוסיקה הקלאסית לבין קהלים חדשים ומגוונים, ורואה בכך שליחות חברתית חשובה.

אורך המופע

כשעה וחצי

משתתפים

משתתפים

להקת ה"סיקסטיז" ותזמורת סימפונט רעננה

אודות האתר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

עוד מופעים מומלצים שכנראה יעניינו אותך: