אסף אבידן בישראל יוני 2024 – כמה יעלו כרטיסים?

אסף אבידן בישראל יוני 2024 - כמה יעלו כרטיסים?
אסף אבידן בישראל יוני 2024 - כמה יעלו כרטיסים?

אסף אבידן חוזר לישראל ויציג הופעה אחת וחד פעמית בהיכל התרבות ת"א בחודש יוני 2024 הקרוב. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ההופעה כולל פרטים על מכירת הכרטיסים.

אסף אבידן, אחד האמנים הישראליים המצליחים והמוערכים ביותר בעשורים האחרונים, עומד להגיע להופעה יחידה וחד פעמית בהיכל התרבות בתל אביב ב-12.6.2024. ההופעה תתקיים לאחר סיבוב הופעות בינלאומי מוצלח במיוחד, הכולל יותר מ-50 מופעים בערים וזירות חשובות ברחבי אירופה וצפון אמריקה.

אבידן ידוע בכישרון המוזיקלי יוצא הדופן שלו ובנוכחות הבימתית הכובשת. במופעים שלו הוא מצליח לרתק את הקהל כשהוא לבדו על הבמה, מנגן ושר בליווי שלל כלי נגינה כמו גיטרות, פסנתר, מפוחית, כלי הקשה ולופרים. הוא יוצר עיבודים ווקאליים מרשימים בעזרת טכניקות של לופינג ושכבות קוליות, מה שהקנה לו את הכינוי "תזמורת של איש אחד".

ההופעה תכלול שירים אהובים מכל אלבומיו של אבידן, כולל מאלבום הסולו האחרון שלו שצפוי לצאת בקרוב. אלבום קונספט ייחודי זה, השלישי בסדרת "In A Box", מכיל 13 שירים שהוקלטו בהופעה חיה בפורמט מיוחד וללא עיבוד נוסף, בהשתתפות 7 אמנים אורחים.

אבידן נחשב לאחד היוצרים המקוריים והמסקרנים במוזיקה הישראלית, עם סגנון ייחודי המשלב רוק, פופ ופולק לצד כתיבה מוזיקלית וטקסטואלית מורכבת ומעמיקה. הוא צבר מעמד של סופרסטאר בישראל ובעולם, כשאלבומו האחרון אף זכה למעמד של "אלבום זהב" בצרפת. הביקוש הגדול בקרב מעריציו ברחבי העולם רק ממחיש את הפופולריות העצומה של אבידן, שאפילו כוכב הוליוודי כמו בראד פיט מגיע במיוחד לחגוג את יום ההולדת שלו, בהופעה שלו.

כרטיסים להופעה של אסף אבידן בהיכל התרבות ת"א

מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות אתר טיקטמאסטר בעמוד הזה. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-199 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר (יציע עליון) ומטפסים מעלה עד 289 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק