לילות ספרד מחזמר

לילות ספרד מחזמר
לילות ספרד מחזמר צילום: יובל צרפתי

כל הפרטים על המחזמר לילות ספרד בכיכובם של נתי רביץ ואלינור אהרון שיציג תאריכים רבים במהלך החודשים הקרובים. במה מדובר? כמה עולים כרטיסים? איפה קונים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות.

המחזמר לילות ספרד שכתב שימי דיאי בכיכובם של נתי רביץ ואלינור אהרון ובליווי להקת אריינטל Band, יוצא לדרך ויציג הופעות רבות ברחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים. המחזמר יציג שירים, פיוטים, לדינו ומוזיקה אנדלוסית. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המחזמר החדש לרבות מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הופעות 2023 עדכני.

המחזמר לילות ספרד – לוח הופעות

המחזמר החדש והמדובר יציג תאריכים רבים בערים רבות ברחבי הארץ כגון רעננה, פתח תקווה, רמת גן, יבנה ועוד. להלן לוח ההופעות של המחזמר לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
אשדוד בית יד לבנים אשדוד 5 כרטיסים
119
רכישת כרטיסים שעה ו-40 דקות
ראשון לציון היכל מאיר ניצן לתרבות ולאמנות ראשון לציון 27 כרטיסים
119 - 125
רכישת כרטיסים שעה ו-40 דקות
מעלות היכל התרבות מעלות תרשיחא 12 כרטיסים
115
רכישת כרטיסים שעה ו-40 דקות
חולון תיאטרון חולון 44 כרטיסים
119
רכישת כרטיסים שעה ו-40 דקות

לילות ספרד מחזמר כרטיסים

מכירת הכרטיסים למחזמר נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 115 ש"ח לאדם מחיר אחיד לכל ההופעות. משך ההופעה הוא כשעה וחצי.

אודות המחזמר לילות ספרד

לאחר הצלחת מחזות זמר גדולים בישראל שעסקו במוזיקה הים תיכונית כמו "זה אני" על שירי אייל גולן או המחזמר "מברוכ" בכיכובה של זהבה בן, עתה מגיע תורו של המחזמר "לילות ספרד" שעוסק במוזיקת הלדינו ויציג, שירים ופיוטים נבית אבא עם שירי לדינו מוכרים ומוזיקה אנדלוסית איכותית.

מדובר במחזמר מושקע ורב משתתפים שכתב שימי דיאי וביים נתי רביץ שגם מככב בו לצד אלינור אהרון. המחזמר יציג תוך כדי סיפור ועלילה, שירים רבים וידועים כגון אם ננעלו, ילדים זה שמחה, צלצולי פעמונים, שכשנבוא, עוד יום יבוא, עיישה, עמק הפרחים, בא לשכונה מתובל בירייח האלג'יראי ועוד שירים ופיוטים רבים.

את המחזמר תלווה להקת אוריינטל Band וסה"כ על הבמה ייקחו חלק שישה נגנים, ארבעה זמרים ושלושה שחקנים על במה אחת. עלילת המחזה מבוססת על סיפורם של סבתא לואיז וסבא סאסי, שעלו מתוניסיה לצפת וחיו בה עד יומם האחרון.

עלילת המחזמר תספר על 2 משפחות, בדרכן אל המגרב, הנפגשות במקרה באי ג'רבה שבדרום תוניסיה וחולקות חלום משותף – לגור יחד על הר כנען שבצפת. יחד הן יוצאות למסע רצוף הרפתקאות, סכנות, רומנטיקה וחלומות.

הנחות ומבצעים

נכון לעכשיו, אלו הם המחירים הזולים ביותר שמצאנו. נמשיך לבודק ולעדכן בכל מידע חדש בנושא כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו כאן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק