בלה בלה בלה: שירה גבריאלוב משחררת סינגל וקליפ חדש – צפו

בלה בלה בלה: שירה גבריאלוב משחררת סינגל וקליפ חדש - צפו
בלה בלה בלה: שירה גבריאלוב משחררת סינגל וקליפ חדש - צפו

שירה גבריאלוב עם שיר חדש בשם: "בלה בלה בלה" – הסינגל השני מתוך אלבום שלישי חדש שבדרך. האזינו לשיר וצפו בקליפ.

הזמרת שירה גבריאלוב מתכוננת היטב להוצאת אלבומה השלישי, ומשחררת הבוקר סינגל שני במספר מתוך האלבום שבדרך. לאחר הסינגל הראשון – "פוקחת עיניים לראות", גבריאלוב משחררת את השיר "בלה בלה בלה" שכתבה והלחינה יחד עם קובי מנדלבאום מלהקת קוקי לבנה ועם הפקה מוזיקלית של גיא קחלון ודור דקל.

השיר החדש מגיע גם בליווי קליפ מושקע שצולם בסטודיו לציור בקריית המלאכה בתל אביב ובויים על ידי ענבר דמרי. צפו גם אתם בקליפ החדש:

וזה מה שהיה לגבריאלוב לומר על השיר החדש:

"הגעתי לסשן כתיבה עם קובי- קוקי לבנה ודיברנו כמעט שעתיים על החיים, על זוגיות ונזכרנו בכל מיני מצבים וחוויות שחווינו עם או מהצד השני. כשכל שיח היה מתחיל ונגמר בוויכוח. כאשר לא מצליחים להבין את הצד השני ואז התשובות החוזרות נשמעות כמו רדיו מקולקל. כשאני מבינה שאני פה לא נשארת יותר, שהספיק לי. מהמקום הזה – מהקרביים כתבנו את השיר. מצד אחד יש בנימת השיר קצת מהתסכול ומהכעס, ומצד שני אני מוצאת בו המון עוצמה, העצמה אישית ובחירה למען עצמך. אני מאמינה שהרבה אנשים יזדהו עם הטקסט ואני מקווה שזה ייתן להם כוח לעשות את הבחירה הנכונה והטובה עבורם".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק