אליעד נחום לייב פארק ב-2/9/2023 – מחירי כרטיסים וכל הפרטים!

אליעד נחום לייב פארק ב-2/9/2023 - מחירי כרטיסים וכל הפרטים!
אליעד נחום לייב פארק ב-2/9/2023 - מחירי כרטיסים וכל הפרטים!

כל הפרטים על ההופעה הגדולה של אליעד נחום בלייב פארק "מופע העשור", שתתקיים ב-2 בספטמבר 2023. מה צפוי להיות בהופעה? כמה עולים כרטיסים ומה המחירים? הנה כל התשובות.

הזמר אליעד נחום חוגג עשור של קריירה מוצלחת במיוחד ומשיק הופעה חגיגית שתתקיים ב-2 בספטמבר 2023 בלייב פארק ראשון לציון. בעמוד זה ריכזנו עבורכם את כל המידע על ההופעה כולל מידע על רכישת כרטיסים והנחות.

מה צפוי להיות בהופעה של אליעד נחום בלייב פארק ראשון לציון?

אחרי קריירה מצליחה של כעשור, אליעד נחום עוצר רגע כדי לחגוג את המאורע בהופעה גדולה וחגיגית. בהופעה החדשה הוא צפוי לארח לא מעט אמנים מובילים איתם זכה לשתף פעולה במהלך הקריירה הכוללים את דיקלה, פלד, רביב כנר ושמעון בוסקילה.

במופע יבצע אליעד את כל להיטיו הגדולים מכל הזמנים ויש לא מעט כאלו כגון "מסע", "תמיד חלמתי", "מיאמי", "מתוק כשמר לי", "אור", "רוחות", "נוסע", "לנשום", "מורידים את הירח", "אין מאושר ממני" ועוד. כמו כן, יבצע אליעד גם שירים מהאלבום החדש "בין עולמות" שהוציא לפני כחודש וכבר שניים מתוכו – "מאמסיטה" ו"בין עולמות" זכו להצלחה גדולה.

כרטיסים לאליעד נחום בלייב פארק – מהם המחירים?

מכירת הכרטיסים למופע נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "טיקטמאסטר". מחירי הכרטיסים ינועו בין 169 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ויגיעו עד ל-239 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר בפארק.

מבצעים והנחות

לא מצאנו בשלב זה הנחות מיוחדות או מבצעים מעבר למחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן ובדף הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק