איברהים טטליסס בישראל 2023 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

איברהים טטליסס בישראל 2023 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
איברהים טטליסס בישראל 2023 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

כל הפרטים על ההופעה של איברהים טטליסס בישראל שיחזור לכאן שוב לאחר ההצלחה הגדולה מהמופע הקודם יחד עם בתו הזמרת דילאן ל-3 הופעות בירושלים, באר שבע וכרמיאל במהלך חודש יוני 2023. כמה עולים כרטיסים? ואיפה ניתן לרכוש? בכתבה שלפניכם.

לאחר שכבש כאן את הקהל הישראלי במופע הקודם, הזמר הטורקי האגדי והמצליח איברהים טטליסס (İbrahim Tatlıses) חוזר לישראל ל-3 הופעות בבאר שבע, ירושלים וכרמיאל ויופיע כאן יחד עם בתו הזמרת דילאן. בעמוד זה נביא לכם את כל הפרטים על ההופעה המדוברת לרבות מידע על מחירי ומכירת הכרטיסים, תאריכים, הנחות ועוד.

זאת תהיה פעם נוספת שטטליסט מופיע בישראל לאחר שהופיע כאן בהצלחה רבה כבר בקיץ האחרון לפני בבריכת הסולטן בירושלים. עתה, הוא יגיע לישראל יחד עם בתו זמרת הפופ המצליחה דילאן ועם תזמורת של 25 נגנים.

כרטיסים להופעה של איברהים טטליסס בישראל 2023

כאמור, טטליסט יגיע לכאן ל-3 הופעות בחודש יוני 2023. ההופעה הראשונה תתקיים ב-19 ביוני באמפי פארק באר שבע, לאחר מכן יופיע טטליסט ב-20 ביוני בכרמיאל ויסיים ב-21 ביוני בהופעה בבריכת הסולטן ירושלים.

מחירי הכרטיסים יתחילו ב-199 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ויטפסו מעלה עד ל-804 לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "איוונטים".

אודות איברהים טטליסס בישראל

איברהים טטליסס הוא אחד הזמרים והמלחינים הטורקים המצליחים בעולם ומחזיק במאות להיטי ענק שנמכרו במיליוני עותקים ברחבי העולם. טטליסט מרבה להופיע ברחבי העולם בהופעות גדולות ומושקעות וזוכה להצלחה רבה ולקהל רב שמגיע להופעותיו.

הזמר הטורקי עבר לא מעט טלטלות במהלך חייו – הראשונה הייתה ב-2011 כאשר נורה בראשו כשיצא מאולפן הקלטות באיסטנבול והשנייה, לפני כחודש כשעבר תאונת דרכים רצינית.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק