עדן בן זקן פותחת מופע באמפי קיסריה ב-6/6/2024 – הנה כל הפרטים!

עדן בן זקן פותחת מופע באמפי קיסריה ב-6/6/2024 - הנה כל הפרטים!
עדן בן זקן פותחת מופע באמפי קיסריה ב-6/6/2024 - הנה כל הפרטים!

כל הפרטים על ההופעה החגיגית של עדן בן זקן באמפי קיסריה שיתקיים ב-6 ביוני 2024. כמה עולים כרטיסים? ואיפה תוכלו לרכוש?

עדן בן זקן, הזמרת האהובה והפופולרית, משיקה אלבום חדש בשם "דם שלי" ויוצאת למופע קיץ ראשון וחגיגי באמפי קיסריה שיתקיים ב-6 ביוני 2024 בשעה 20:45. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר.

האלבום החדש של עדן כולל להיטים מוכרים כמו "דם שלי", "היית אחותי" ו"תמיד נשאר אני" בשיתוף עם די.ג'יי איתי גאלו, לצד שירים חדשים ומקוריים בסגנון הייחודי והמוכר של הזמרת. האלבום הוא פרי שיתוף פעולה של עדן עם מיטב היוצרים והמפיקים בתעשיית המוזיקה הישראלית, ביניהם יסמין מועלם, אודיה, רון ביטון, יובל מעיין, ג'ורדי, רותם חן, אבי אוחיון ומתן דרור. עדן עצמה לקחה חלק פעיל בתהליך היצירה וההלחנה של השירים באלבום.

האלבום "דם שלי" מתאפיין במגוון רחב של סגנונות מוזיקליים, המציגים את עדן בן זקן במיטבה ובשיא כוחה האמנותי בשנת 2024. זהו אלבום אישי ומרגש, המשקף את אישיותה הססגונית והמיוחדת של הזמרת.

עתה, בעקבות ההצלחה האדירה של מכירת הכרטיסים למופע שלה בהיכל מנורה ב-26 במרץ שהפך לסולד אאוט במהירות שיא, החליטה עדן להרים את הכפפה ולצאת למופע קיץ ראשון. שיתקיים באמפי קיסריה הקסום ויציע למעריצים והמעריצות הרבים שלא הפסיקו לרכוש כרטיסים, הזדמנות נוספת לרכוש כרטיסים למופע.

מופע זה צפוי להיות אירוע מוזיקלי מרגש ועוצמתי, בו עדן תבצע את להיטיה הגדולים לצד השירים החדשים מתוך האלבום "דם שלי". קהל מעריציה הנאמנים בוודאי ישמח לראות אותה שוב על הבמה, כובשת ומרגשת כתמיד עם קולה הייחודי ונוכחותה הכובשת. זהו ללא ספק, אחד המופעים והמסקרנים ביותר של עונת הקיץ הקרובה.

כרטיסים להופעה של עדן בן זקן בקיסריה – יוני 2024

כאמור, מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר והיא מתבצעת באמצעות אתר "קופת ת"א". מחירי הכרטיסים מתחילים ב-199 ש"ח לאדם.

הנחות וכרטיסים מוזלים

לקוחות ישראכרט, פועלים וונדרס, מקס ועוד, יוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בהנחה משמעותית. מימוש ההטבות מתבצע באתר "קופת ת"א".

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק