אביבה אהובתי ביקורת – זה מה שחשבו המבקרים על ההצגה של הבימה!

אביבה אהובתי ביקורת
אביבה אהובתי ביקורת. צילום: רדי רובנשטיין

מחפשים ביקורת על ההצגה של תיאטרון הבימה אביבה אהובתי? סקרנו עבורכם את כל הביקורות על ההצגה המצליחה של תיאטרון הבימה ממיטב המבקרים המובילים בתקשורת הישראלית. הנה מה שחשבו המבקרים על ההצגה אביבה אהובתי.

ההצגה אביבה אהובתי שרצה בימים אלו בתיאטרון הבימה היא אחת ההצגות המצליחות והמדוברות בתיאטרון ומציגה תאריכים רבים בכל רחבי הארץ. מדובר בעיבוד בימתי לסרט המצליח של שמי זרחין שכתב ארז דריגס וביים משה קפטן. בתפקידים הראשיים תוכלו למצוא את השחקנים והשחקניות ענת מגן שבו / רונה לי שמעון, הילה סעדה / שיפי אלוני, רובי פורת שובל, תקווה עזיז, מולי שולמן, אורן כהן, שפי מרציאנו / נדב ארטשיק, נופר סלמאן, אודי רוטשילד / ירון ברובינסקי, עמית זיתון ועוד.

אביבה אהובתי הצגה – ביקורת

הנה כל הביקורות המובילות על ההצגה אביבה אהובתי של מיטב המבקרים המובילים בתקשורת הישראלית:

"במשך קרוב לשעתיים ישב הקהל באולם, צחק ובכה ושוב פעם צחק, הודות לשחקנית אחת שהוכיחה סוף-סוף כמה היא ראויה לתפקידים דרמטיים: ענת מגן-שבו. היא מגלמת את אביבה במשחק כמעט מופתי, ללא מניירות מיותרות ובאלגנטיות מרשימה. כולנו יודעים שהומור היא יודעת לעשות וזה בא לה בקלות. הקטעים הדרמטיים של הקומיקאית שבו אותי בקסמם וקשה היה להוריד ממנה את העיניים. ההחלטה של משה קפטן, במאי ההצגה, ללהק את מגן-שבו הוכיחה את עצמה כגאונית". לירן יושעי, רשת 13.

"אביבה אהובתי בהבימה מאגדת בתוכה כמות בלתי נדלית של אנשי מקצוע מהטובים שיש לנו בתיאטרון. ארז דריגס שעבד על המחזה בשילוב משה קפטן המנהל האומנותי, לצד הכל העוסקים במלאכה, הצליחו להביא את הקולנוע לתיאטרון וזאת בהחלט משימה לא פשוטה…מעבר למשחק הפנומנלי והכימיה בין השחקנים, עוד ראוי לציין את החשיבה היצירתית שלוכדת בתוכה עזרים מוזיקלים, וחפצים שונים שמצליחים לחבר את כל העולמות". נטע פלודרמן, מעריב.

"מעל כולם זורחת ענת מגן שבו בתפקיד אביבה, והיא מצוידת בטבעיות בלתי מתאמצת, ובעוצמה שקטה. מגן שבו מתמזגת עם אביבה באופן מושלם ומעבירה מורכבות לצד פשטות, חוזק לצד שבירות, ועל כך מגיעות לה מחמאות רבות…"אביבה אהובתי" היא הצגה שיכולה לגעת במקום אינטימי אצל רבים, ולכן לא חייבים להיות אביבה כדי למצוא בה נקודת הזדהות. זהו המקום הרועד, החולם, המתגעגע, המוחמץ. יש אותו אצל כולנו בווריאציות כאלה ואחרות. אורין ויינברג, Ynet.

"מגן-שבו מחזיקה את האירוע על הגב ובגאון, לא נופלת לסטריאוטיפים ומונעת מהגיבורה שלנו להיות עלה נידף. לעומתה, בהופעה שראיתי שאר הקאסט לא היה אחיד ברמתו: שפי מרציאנו (בדמות הבן הנודיסט-בשאיפה) היה קורע מצחוק, מולי שולמן גילם את בעלה של אביבה באמפתיה ובחן, ונופר סלמאן בתפקיד הבת הייתה מקסימה. הבעיה מגיעה בדמותה של אניטה, האחות. קשה לי להודות בזה, כי אני מת על הילה סעדה. יש לה את היכולת הנדירה להיות מצחיקה וכואבת בו זמנית, והייתי רוצה לראות אפילו יותר ממנה על המסך, אבל ב"אביבה אהובתי" היא הייתה מלאכותית, לא-אמינה ולא מצחיקה מספיק." זוהר אורבך, וואלה.

ההצגה אביבה אהובתי מציגה תאריכים רבים בימים אלו בתיאטרון הבימה ובאולמות רבים ברחבי הארץ תוכלו להזמין כרטיסים מוזלים להצגה במחיר מיוחד באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק