בין קודש לחולון ביקורת – זה מה שחשבו המבקרים על ההצגה!

בין קודש לחולון ביקורת
בין קודש לחולון ביקורת. צילום: כפיר בולוטין

מחפשים ביקורת על ההצגה של תיאטרון בית ליסין בין קודש לחולון? סקרנו עבורכם את כל הביקורות על ההצגה המצליחה של תיאטרון בית ליסין ממיטב המבקרים המובילים בתקשורת הישראלית. הנה מה שחשבו המבקרים על ההצגה בין קודש לחולון.

ההצגה של תיאטרון בית ליסין בין קודש לחולון היא אחת ההצגות המומלצות והפופולריות ביותר בתיאטרון ומחזירה לבמה את שיתוף הפעולה המצליח ביותר של המחזאי דניאל לפין והבמאי אילן רונן. מדובר בקומדיה מטורפת ומעוררת מחשבה על הנוירוזה הכי ישראלית שיש: מסורת מול ליברליות בתוך אדם אחד. אבי קושניר, לימור גולדשטיין, הילה סורג'ון- פישר, מאי קשת/מיטל נוטיק ואור אבוטבול/תום חגי מככבים בהצגה.

בין קודש לחולון הצגה – ביקורת

הנה כל הביקורות המובילות על ההצגה בין קודש לחולון של מיטב המבקרים המובילים בתקשורת הישראלית:

"העלילה מצחיקה קלות, בדומה לפרק חביב של "זהו זה", שהרי זאת מלאכתו של לפין והוא יודע לעשות אותה. אבל למה פרק של "זהו זה" צריך לעלות דווקא על במה? בעיני כל מי שסבור שהבמה שונה אמנותית מהמסך הקטן ונעלה ממנו, התשובה תהיה שזה לא ממש מחזה, למרות נגיעות רכות של ביקורת…קושניר אמנם מצחיק, קושניר נהדר, קושניר הוא הכי ישראלי שיש. ובכל זאת, למרות חיבוקו המנחם של קושניר — הפעם הקהל לא ממש התנחם אלא יצא שפוף, כאילו לא אירע דבר. או שאירע דווקא". ננו שבתאי, הארץ.

ההצגה בין קודש לחולון מציגה תאריכים רבים בימים אלו בתיאטרון בית ליסין ובאולמות רבים ברחבי הארץ תוכלו להזמין כרטיסים מוזלים להצגה במחיר מיוחד באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק