מרי לו ביקורת – זה מה שחשבו המבקרים על המחזמר המצליח!

מרי לו ביקורת
מרי לו ביקורת. צילום: ניר אמיתי

מחפשים ביקורת על המחזמר מרי לו? סקרנו עבורכם את כל הביקורות על המחזמר המצליח ממיטב המבקרים המובילים בתקשורת הישראלית. הנה מה שחשבו המבקרים על המחזמר מרי לו.

המחזמר מרי לו המבוסס על שיריו של צביקה פיק עלה לאחרונה בגרסה מחודשת בכיכובם של איב ברואנשטיין, תום גירון, גל טופולנסקי, לירון לוי/יהל חייט, שחר אבורמן/נועם ליברמן, עמית קפון/ יובל אבירם, שגיא אקשוטי שוהם סודובסקי/ שי-לי קרמר, ויקי חלמי ותומר אזולאי. המחזמר זוכה להצלחה גדולה בקופות וקהל רב כבר הספיק להגיע לאחד מהמופעים הרבים שהוא מציג ברחבי הארץ.

המחזמר מרי לו ביקורת

הנה כל הביקורות המובילות על המחזמר מרי לו של מיטב המבקרים המובילים בתקשורת הישראלית:

"בכל פעם שהשחקנים שרים את אחד השירים הקהל פשוט מצטרף אליהם לשירה ונוצר דואט אותנטי, מרגש ולא מתוכנן. ממבט על נראה שהשירים של פיק נוצרו סביב סיפור המחזמר מרי לו, לכל שיר נוצרה עלילה תפורה, יש רצף מרתק בין הסצנות, כל שיר מייצג תקופה בעבר וגם בתוך העבר הזה יש עתיד פנימי מסקרן… אחד הדברים שמוסיפים למחזמר מרי לו בגרסתו החדשה הוא הכוריאוגרפיה המדויקת שסוחפת את הקהל לצד השירים.. אם נסכם את החוויה מדובר באחד ממחזות הזמר המרגשים, המספק הוכחה חיה שהקהל הישראלי צמא ומעריך נוסטלגיה" רוני גבריאל שדה, מעריב. 

המחזמר מרי לו מציגה תאריכים רבים בימים אלו באולמות רבים ברחבי הארץ תוכלו להזמין כרטיסים מוזלים למחזמר במחיר מיוחד באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק