הבלט רומיאו ויוליה על הקרח בישראל בקיץ 2020 – כמה יעלו כרטיסים?

רומיאו ויוליה על הקרח יולי 2020 בישראל כרטיסים הנחות לוח הופעות
הבלט רומיאו ויוליה על הקרח בישראל בקיץ 2020 - כמה יעלו כרטיסים?. צילום: אנדריי סמירנוב.

תיאטרון על הקרח הלאומי הרוסי של סנט פטרסבורג שיגיע לישראל בקיץ 2020 הקרוב עם המופע "סינדרלה על הקרח", יציג כאן במקביל גם מופע נוסף – "רומיאו ויוליה על הקרח" גם הוא מבוסס על המוסיקה האלמותית של פרוקופייב וגם הוא יתקיים כאן באותם התאריכים. הנה כל הפרטים.

רק לא מזמן בישרנו על על סיבוב הופעות בישראל של תיאטרון הרוסי על הקרח מסנט פטרסבורג עם המופע "סינדרלה על הקרח" ועתה, אנו מגלים, כי התיאטרון יציג כאן באותה התקופה בחודש יולי 2020, את המופע "רומיאו ויוליה על הקרח" וכך למעשה, יריץ במקביל שני מופעים שונים בתאריכים סמוכים. מחיר הכרטיסים: החל מ-195 ש"ח. מיד כל הפרטים.

המלחין הרוסי סרגיי פרוקופייב, אחראי להרבה יצירות מופת הכוללות בין היתר סימפוניות וקונצ'רטו שונים, אך ידוע ומזוהה גם בזכות שתי יצירות בלט שכתב – "סינדרלה" ו-"רומיאו ויוליה". שתיהן זכו להצלחה גדולה והפכו מהר מאוד ליצירות בלט מפורסמות המבוצעות באופן תדיר בקרב כל להקות הבלט ברחבי העולם בגרסאות שונות ומגוונות. יצירות אלו אף עזרו למקם את פרוקופייב כאחד המלחינים הגדולים והמשפיעים בהיסטוריה.

עתה, תגיע לישראל גרסת מחול מיוחדת שתציג כאן לראשונה בישראל את רומיאו ויוליה בגרסת על הקרח מפוארת בשלל אפקטים מיוחדים, ותלבושות ססגוניות. אודות התיאטרון הרוסי על הקרח והקשר שלו לישראל, כבר כתבנו בעמוד הבא, אך נאמר רק כי מופע זה יימשך כשעתיים ורבע כולל הפסקה, ומבויים כמו המופע המקביל, ע"י מנהל התיאטרון קונסטנטין רסאדין.

כרטיסים למופע רומיאו ויוליה על הקרח בישראל ביולי 2020

המופע יתקיים בשני לוקיישנים בין התאריכים 23-27 ביולי 2020. בתאריכים 23,24 וה-25 ביולי, יתקיים המופע בשעה 20:00 בערב במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב (בליווי תזמורת סימפונית) ובתאריך 27 ביולי בשעה 20:30, יתקיים המופע בהיכל התאטרון בקריית מוצקין.

הנחות

שימו לב: המופע יתקיים בתאריכים סמוכים למופע "סינדרלה על הקרח" ומזמיני כרטיסים לשני המופעים יקבלו הנחה של 10% ממחיר הכרטיסים למופע השני.

לוח הופעות

להלן לוח ההופעות המלא של רומיאו ויוליה ביולי 2020:

תל אביב-יפו המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 510 כרטיסים
195 – 385 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 510 כרטיסים
195 – 385 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 510 כרטיסים
195 – 385 ₪
רכישת כרטיסים
קרית מוצקין היכל התיאטרון קריית מוצקין 255 כרטיסים
235 – 355 ₪
רכישת כרטיסים

אודות יצירת הבלט רומיאו ויוליה

יצירת הבלט רומיאו ויוליה נכתבה ע"י סרגיי פרוקופייב בשנת 1935 והיא מבוססת כמובן על היצירה המפורסמת של שייקפסיר. הבלט בזמנו נחשב לפורץ דרך ולחדשני, בעיקר בזכות החלטתו של פרוקופייב להוסיף סקסופון טנור ליצירה ולהקדיש לו גם תפקיד סולו.

מכיוון שעלילת הבלט מתרחשת בוורנה איטליה, הוסיף פרוקופייב גם כלי נגינה נוספים שיעזרו להמחיש פרט זה כמו מנדולינה, ויולה ד'אמורה וקורנית. היצירה נכתבה במקור לשלוש מערכות לתזמורת ומערכה אחת לפסנתר. היצירה בוצעה לראשונה ע"י תיאטרון הבולשוי המפורסם של רוסיה ומאז ועד היום מבוצעת אינספור פעמים ע"י להקות הבלט המובילות בכל העולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק