הבלט סינדרלה על הקרח ב-2020 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות

סינדרלה על הקרח בישראל 2020 כרטיסים לוח הופעות הנחות
הבלט סינדרלה על הקרח ב-2020 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות. צילום: אנדריי סמינרוב

תיאטרון הבלט הרוסי על הקרח יחזור לישראל גם ב-2020 עם המופע סינדרלה על הקרח ויציג כאן הפקת ענק מושקעת ורבת משתתפים. איפה קונים כרטיסים? ומהם המחירים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים על המופע הקפוא של קיץ 2020.

הקהל הישראלי אוהב מופעי ריקוד ומחול על הקרח. זאת כבר עובדה. בשנים האחרונות מופעים רבים מסוג זה הגיעו לכאן ומושכים אליהם אלפי צופים. גם השנה, ב-2020 תגיע לכאן היישר מסנט פטרסבורג ברוסיה, הפקה גדולה ומושקעת של תיאטרון על הקרח מסנט פטרסבורג, שתציג את היצירה הידועה של פרוקופייב סינדרלה, במופע על הקרח מושקע, עם רקדנים מובילים, ובליווי תזמורת סימפונית חיה. במקביל, יציג התיאטרון גם את המופע "רומיאו ויוליה על הקרח".

לרכישת כרטיסים מהירה למופע סינדרלה על הקרח באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

המופעים יתקיימו במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב ובהיכל התאטרון בקריית מוצקין במהלך חודש יולי 2020 ויימשכו כשעתיים כולל הפסקה. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה כאשר מחירי הכרטיסים ינועו בין 195 ל-335 ש"ח. פרטים נוספים על רכישת הכרטיסים, הנחות ותאריכים, תמצאו בהמשך עמוד זה.

סינדרלה על הקרח, תביא את יצירתו המפורסמת של המלחין הרוסי הידוע סרגיי פרוקופייב למופע מוקפד ומושקע עם אפקטים מיוחדים, תאורה מותאמת ותלבושות מסוגננות ויוצגו בידי רקדני תיאטרון הבלט הרוסי הנחשבים למובילים בתחומם ומחזיקים בפרסים רבים בתחרויות ריקוד על הקרח בינלאומיות.

התיאטרון הלאומי על הקרח מסנט פטרסבורג הוא התיאטרון היחיד המתמחה במופעי מחול מסוג זה וידוע בזכות הצלחתו לשלב באופן מושלם בין הבלט הקלאסי הרוסי לבין עולם ההחלקה על הקרח המקצועי. התיאטרון מנוהל בידי קונסטנטין רסאדין שהיה סולן מוביל בתיאטרון מרינסקי הידוע, ומנהל את התיאטרון החל מ-1980. רסאדין הוא זה שגם ביים את המופע "סינדרלה" שיגיע לכאן בקיץ 2020.

סינדרלה על הקרח בישראל 2020 – כרטיסים

למרות שהמופעים יתקיימו רק בחודש יולי 2020, מכירת הכרטיסים למופעים כבר יצאה לדרך והיא מתבצעת באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים ינועו החל מ-195 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ועד ל-335 ש"ח לכרטיסים במקומות הטובים ביותר.

הנחות ומבצעים

שימו לב: המופע יתקיים בתאריכים סמוכים למופע "רומיאו ויוליה" ומזמיני כרטיסים לשני המופעים יקבלו הנחה של 10% ממחיר הכרטיסים למופע השני. אנו דואגים להמשיך התעדכן כל הזמן במידע חדש ומעדכנים באופן קבוע ובזמן אמת בעמוד זה ובדף הפייסבוק הרשמי של אתר קצת תרבות.

לוח הופעות

המופעים של התיאטרון על הקרח בישראל יתקיימו במהלך חודש יולי 2020 במשכן לאומנויות הבמה התל אביב ובהיכל התיאטרון בקריית מוצקין. שימו לב: ליווי המופע עם תזמורת סימפונית, יתקיים רק בהופעות בת"א.

להלן לוח ההופעות העדכני של סינדרלה על הקרח בישראל בקיץ 2020:

תל אביב-יפו המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 469 כרטיסים
195 – 335 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 470 כרטיסים
195 – 335 ₪
רכישת כרטיסים
קרית מוצקין היכל התיאטרון קריית מוצקין 255 כרטיסים
205 – 305 ₪
רכישת כרטיסים

תיאטרון על הקרח סנט פטרסבורג בישראל

תיאטרון הלאומי הרוסי על סנט פטרסבורג, שהוא זה שאחראי על המופע שיגיע לכאן בקיץ 2020, כבר הופיע רבות בישראל עם יצירות ידועות בגרסת על הקרח כגון "אגם הברבורים", "מפצח האגוזים", היפיפה הנרדמת" ועוד רבים אחרים.

ההופעות שלו בישראל, זכו באופן להצלחה רבה הן בקופות והן בקרב מבקרי התרבות הישראליים. ההפקה העכשווית של סינדרלה על הקרח בישראל ב-2020, צפויה גם היא להיות בסגנון דומה להפקות העבר של התיאטרון בישראל.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק