להקת המחול של סשה וולץ בישראל 2019 – כרטיסים ולוח הופעות

להקת המחול של סשה וולץ בישראל 2019 - כרטיסים ולוח הופעות
להקת המחול של סשה וולץ בישראל 2019 - כרטיסים ולוח הופעות

להקת המחול הידועה של סשה וולץ (Sasha Waltz) תחזור לישראל בחודש מאי 2019 עם היצירה "continu" ותציג כאן סדרת הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. בעמוד זה תוכלו למצוא את לוח ההופעות של הלהקה בישראל ומידע נוסף על מחירי הכרטיסים ואופן רכישתם.

לוח ההופעות של להקת המחול סשה וולץ בישראל 2019

תאריך מיקום מחיר כרטיסים
15 במאי 2019 משכן לאומנויות הבמה 196-376 ש"ח רכישת כרטיסים
16 במאי 2019 משכן לאומנויות הבמה 196-376 ש"ח רכישת כרטיסים
17 במאי 2019 משכן לאומנויות הבמה 196-376 ש"ח רכישת כרטיסים
18 במאי 2019 משכן לאומנויות הבמה 196-376 ש"ח רכישת כרטיסים

מחיר כרטיסים למופע המחול של סשה וולץ בישראל

מחירי הכרטיסים למופע נעים בין 196 ל-376 ש"ח. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אודות המופע continu של סשה וולף

המופע "Continu" שיגיע לישראל במאי 2019, הוא שכלול ועיבוד מחדש למופע שעלה בבכורה ב-2010 בשאושפילהאוס ועלה מחדש שנה לאחר מכן בזלצבורג בגרסתו הסופית.

המופע, שכולל 24 רקדנים מלהקתה של וולץ, שם דגש על שלושה אלמנטים מעולם הריקוד – כוריאוגרפיה, עיצוב הבמה ומוסיקה כאשר הוא בוחן את ההבדלים ואת המתח בין שלושת האלמנטים.

המוסיקה המלווה את המופע היא של יאניס קסנאקיס, אדגר וארז, קלוד ויוויה ומוצרט. המופע הספיק לרוץ בערים שונות ברחבי העולם וזכה להצלחה רבה.

אודות סשה וולץ

סשה וולץ היא כוריאוגרפית גרמנית שבשנים האחרונות מנהלת בהצלחה את להקץ המחול שלה "להקת המחול סשה וולץ". היא נולדה בגרמניה והחלה את עולם הריקוד והמחול כבר בגיל צעיר. כשהייתה בוגרת, היא אף עברה לניו יורק ושם עברה הכשרה וצברה ניסיון בעולם המחול.

ב-1993, הקימה את להקת המחול שלה יחד עם יוכן סנדיג ואיתה כתבה יצירות מקוריות משלה שקיבלו תהודה רבה בתחום. בין היצירות שהיא כתבה: גופות, S, אפ'חד, מבפנים החוצה, מדיאה, רומיאו ויוליה ועוד.

להקתה של וולץ כבר הופיעה בישראל בעבר עם מספר יצירות ועתה כאמור, תחזור לכאן שוב ב-2019 עם המופע "Continu".

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד מופעי המחול והבלט באתר קצת תרבות ולקרוא על מופעים גדולים נוספים שמגיעים לישראל בחודשים הקרובים כמו מלכת השלג על הקרח בחנוכה 2018, מפצח האגוזים של הבלט הישראלי, הבלט לה ביידר עם אנה ניקולינה, אגם הברבורים עם אירינה קלסניקובה, בלט רבולושן הקובני, בלט ולאסקז בתיאטרון הבימה ועוד

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק