הרקוויאם של מוצרט במערת הפעמון בית ג'וברין – יולי 2019

הרקוויאם של מוצרט במערת הפעמון בית ג'וברין - יולי 2019
הרקוויאם של מוצרט במערת הפעמון בית ג'וברין - יולי 2019. תמונה: פניני המוסיקה.

הרקוויאם המפורסם של מוצרט יבוצע בקונצרט חגיגי במערת הפעמון בבית ג'וברין בחודש יולי 2019 ע"י התזמורת הפסטיבלים הירושלמית יחד עם המקהלה הפילהרמונית תל אביב. כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה עם הנחות? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

לאחר הפסקה של כעשר שנים, פניני המוסיקה חוזרים לקונצרטים שבמערת הפעמון בבית ג'וברין ובחודש יולי 2019, תבצע שם התזמורת הפסטיבלים הירושלמית יחד עם המקהלה הפילהרמונית תל אביב את הרקוויאם המפורסם של מוצרט.

במסגרת הקונצרט במערת הפעמון, שיתקיים ב-13 ביולי 2019, יוכל הקהל ליהנות גם מטיול במערה לפני הקונצרט וגם מכוס יין. משך הקונצרט, שיהיה בניצוחו של ליאונטי וולף, הוא כשעה וחצי.

הרקוויאם של מוצרט היא אחת היצירות הווקליות המפורסמות והמבוצעות ביותר בכל רחבי העולם. מוצרט כתב את היצירה בסוף חייו ואפילו לא הספיק להשלימה. למרות זאת, יצירה זו, נחשבת ליצירת מופת הן של מוצרט בפרט והן במוסיקה הקלאסית בכלל.

הקונצרט של רקוויאם של מוצרט מצטרף אל שורת קונצרטים חגיגיים שיתקיימו בקיץ הקרוב וביניהם האופרה נבוקו שתעלה בחודש יוני 2019 הקרוב בבריכת הסולטן, האופרה מנון והאופרה גבר מת מהלך.

כרטיסים לרקוויאם של מוצרט במערת בית ג'וברין 2019 – מהם מחירי הכרטיסים ואיפה קונים?

הרקוויאם של מוצרט בבית ג'וברין, יתקיים ביום שבת ה-13 ביולי 2019 בשעה 18:00 בערב. לפני הקונצרט, יוכל הקהל לטייל במערה ולקבל כוס יין. מכירת הכרטיסים לקונצרט נפתחה ומחירי הכרטיסים עומדים על 156 ש"ח. אם אתם מגיעים עם ילדים, ישנם כרטיסים בהנחה ב-89 ש"ח בלבד. הכרטיסים לקונצרט נמכרים באתר הבא.

קיבוץ בית גוברין בית גובירן – מערת הפעמונים 100 כרטיסים
156 ₪
רכישת כרטיסיםלא מסומנים

 

אודות רקוויאם של מוצרט

היצירה רקוויאם נכתבה ע"י מוצרט בשנת 1791 והיא היצירה האחרונה שהוא כתב. מוצרט לא הספיק לסיימה והיא לבסוף הושלמה ע"י תלמידו פרנץ זיסמאייר. היצירה הוזמנה ממוצרט עבור הרוזן האקצנטרי פון ואלזג שטופאך והפכה לאחר שהושלמה ליצירת מופת.

היצירה כתובה לארבעה סולנים – סופרן, אלט, טנור ובס – מקהלת ארבעה קולות, ולתזמורת מצומצמת והיא כתובה על מילותיה של הרקוויאם שהיא תפילה נוצרית שמבוצעת לזכרו של המת. ישנם גרסאות רבות של מלחינים לרקוויאם כמו של ברהמס, דבוז'אק, ורדי, ואחרים, אך הרקוויאם של מוצרט הוא הידוע והמפורסם מכולן. עתה, תיתנן הזדמנות לצפות בו באווירה מיוחדת במערת בית ג'וברין.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק