האופרה גבר מת מהלך בישראל – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות 2019

האופרה גבר מת מהלך בישראל - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות 2019
האופרה גבר מת מהלך בישראל - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות 2019

האופרה האמריקאית המבוצעת ביותר בכל הזמנים "גבר מת מהלך" אודות אסיר העומד בפני הוצאה להורג, תגיע לישראל ותציג סדרת קונצרטים בבית האופרה בת"א בחודש דצמבר 2019. כמה יעלו הכרטיסים? איפה קונים? ומה עם הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

האופרה הישראלית תעלה בחורף 2019 במסגרת עונתה החדשה, את האופרה גבר מת מהלך הידועה שכתב המלחין האמריקאי ג'ייק הייגי ונחשבת לאופרה האמריקאית המבוצעת ביותר בכל הזמנים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על מחירי הכרטיסים לאופרה, הנחות למופע ולוח הופעות עדכני.

האופרה גבר מהלך שתגיע לישראל בדצמבר 2019 היא למעשה גרסה אופראית לסרט המבוסס על הלן פרז'אן, שמספר על נזירה המלווה אסיר שנאשם בעוון רצח ונמצא לפני הוצאתו להורג. זהו סיפור מטלטל שהצליח לסחוף אחריו קהל גדול מאוד בבתי האופרה השונים בארצות הברית.

מדובר בהפקה חדשה של האופרה גבר מת מהלך בשיתוף עם בית האופרה של אטלנטה שתביא לכאן את המנצח האמריקאי פטריק סמרז שינצח על האופרה. בימאי האופרה יהיה הישראלי תומר זבולון שמשמש כיום כמנכ"ל והמנהל האמנותי של האופרה באטלנטה.

הסולנים שייקחו חלק בתפקידים הראשיים באופרה גבר מת מהלך בישראל הם זמרת המצו סופרן מאיה לחיאני שתגלם את דמותה של הנזירה הלן, זמר הבריטון מייקל הייז שיגלם את דמותו של ז'וז'ף דה רושה, זמרת המצו סופרן מריה זיפצ'אק שתגלם את הגברת דה רושה וזמרת הסופרן הישראלית טלי קצץ שתגלם את הנזירה רוז.

האופרה הזו מצטרפת אל שורה של אופרות איכותיות שיתקיימו כאן בישראל בעונה הקרובה וביניהן האופרה נבוקו שתגיע לבריכת הסולטן בחודש יוני הקרוב או האופרה מנון שתגיע לכאן בחודש נובמבר 2019 הקרוב.

כרטיסים לאופרה גבר מת מהלך בישראל 2019 – מה יהיו מחירי הכרטיסים ואיפה קונים?

מכירת הכרטיסים לאופרה גבר מת מהלך בישראל טרם נפתחה לקהל הרחב ולכן עדיין לא ידוע מה יהיו מחירי הכרטיסים. אנו דואגים להתעדכן בכל עת במידע חדש ועדכני על האופרה בישראל, וברגע שנקבל מידע חדש, נעדכן זאת כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו.

כרטיסים מוזלים, הנחות ומבצעים

ברגע שתיפתח המכירה, נעדכן כאן גם מידע עדכני על הנחות, והטבות שיציעו לכם כרטיסים מוזלים לאופרה.

גבר מת מהלך האופרה בישראל – לוח הופעות 2019

האופרה גבר מת מהלך תציג סדרה של 6 קונצרטים בישראל שיתקיימו בבית האופרה הישראלית (משכן לאומניות הבמה) בתל אביב בין התאריכים 11 בדצמבר ועד ה-19 בדצמבר 2019. חלק מן הקונצרטים יתקיימו בצהריים והשאר יהיו מופעי ערב.

אודות המנצח פטריק סמרז

המנצח פטריק סמרז שינצח כאן על האופרה גבר מת מהלך בישראל, מחזיק ברזומה מרשים וגדול של אופרות וכבר הספיק לנצח על אופרות כמו המועדפת (דוניצטי), פלורנסיה מהאמזונס (קטאן), הנוסעת (שתציג כאן בקרוב הופעות בישראל) נורמה (בליני), אלקטרה (ר. שטראוס), טוסקה (פוצ'יני), טבעת הניבלונג, ההולנדי המעופף (וגנר), סוויני טוד (זונדהיים), חיים נהדרים, מפגש קצרצר ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק