כרטיסים לעומר אדם בפארק הירקון 2024 – מה המחירים? ואיפה קונים?

כרטיסים לעומר אדם בפארק הירקון 2024
כרטיסים לעומר אדם בפארק הירקון 2024

כמה עולים כרטיסים לעומר אדם בפארק הירקון? מתי נפתחת המכירה? האם יש הנחות? ואיפה קונים? כל מה שרציתם לדעת על ההופעה הגדולה של עומר אדם בפארק הירקון ב-15 באפריל 2024!

הזמר עומר אדם, שיחרר היום פצצה עבור מעריציו הרבים ופרסם על פתיחת מופע ענק בפארק הירקון שיתקיים ב-15 באפריל 2024 – כשלושה שבועות מיום פרסום המופע. בהחלט הודעה חסרת תקדים.

אדם מתכנן גם להפוך את פארק הירקון לסוג של הופעה בהיכל מנורה עם במת 360 מיוחדת שתאפשר לעשרות אלפי המעריצים והמעריצות לצפות בהופעה בצורה מיטבית מכל מקום בפארק. לצורך כך, אדם מתכנן לבנות מבנה הדומה למבנה הפנימי של היכל מנורה בפארק הירקון. בעמוד האינסטגרם שלו אף הגדיל לעשות ופרסם שרטוט של צורת המבנה שייבנה בפארק.

אז כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומתי תיפתח המכירה?

ובכן, מכירת הכרטיסים לעומר אדם בפארק הירקון קיבלה עמוד ייעודי (באתר הבא) ותיפתח מחר (יום ג') בשעה 10:00 בבוקר. מדובר באחד המופעים המבוקשים ביותר בישראל והמכירה צפויה להיות עמוסה בגולשים שינסו להשיג כרטיסים באותה שעה, לכן צפו לעומסים בגלישה ולזמני המתנה ארוכים עד שיגיע תורכם המיוחל.

אז מה מחיר הכרטיסים? כמיטב המסורת של ההופעות של עומר אדם, פרסום מחיר הכרטיסים יוודע רק מחר עם פתיחת מכירת הכרטיסים ולכן כרגע, לא ברור כמה עולים כרטיסים להופעה של עומר אדם.

הנחות לעומר אדם בפארק הירקון

אם אתם לקוחות של פועלים וונדר, מקס, ישראכרט, פליי קארד או אמריקן אקספרס, תוכלו לרכוש כרטיסים להופעה במחירים מוזלים. את מימוש ההנחות וההטבות, תוכלו לבצע באתר קופת ת"א.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק