תרקוד לנצח – עומר אדם ואינפקטד מאשרום בשיר חדש

תרקוד לנצח - עומר אדם ואינפקטד מאשרום בשיר חדש
תרקוד לנצח - עומר אדם ואינפקטד מאשרום בשיר חדש

הזמר עומר אדם ולהקת אינפקטד מאשרום מוצאים שיר חדש ומרגש – "תרקוד לנצח", לזכר הנספים במסיבה בטבח הנורא של שבת ה-7 באוקטובר 2023. האזינו לשיר.

הטבח הקשה של שבת השחורה ב-7 באוקטובר 2023 זעזע את כולנו ועוד ימשיך להדהד בראשנו עוד זמן רב. בעקבות האירוע, הזמר עומר אדם ואינפקטד מאשרום הוציאו הבוקר סינגל חדש ומיוחד בשם "הם רק רצו לרקוד" לזכר הנספים והחטופים בטבח הנורא.

בעמוד האינסטגרם שלו, פירסם אדם פוסט אודות השיר החדש וכתב כי "כשהייתי בכיתה א’ הייתה לי מורה אחת שאני בחיים לא אשכח מה היא לימדה אותנו בשיעור הראשון איתה, היא סיפרה שיש שפה אחת יחידה ומיוחדת שלא משנה באיזו מדינה בעולם ננחת, את השפה הזאת כל העולם מכיר ומבין ולשפה הזאת קוראים ‘’מוזיקה’’.".

את השיר כתב והלחין שי "שרק" הורביץ והפיקו אינפקטד מאשרום וגיא דאן. אדם ממשיך בפוסט וכותב: "לקח לי זמן לעכל ולהגיב אמנותית למה שקרה בשבת השחורה ! ‏‎רצחו אותנו, את כולנו ואני מרגיש שרצחו אותי באופן אישי. ‏‎לא עניין אותם אם אתה יהודי או לא, זה פשוט כוחות האופל באו לפגוע בכוחות הטוב!!!! ‏‎במסיבה!!! ‏‎האנשים הכי טובים הכי שמחים והכי יפים במדינה היו שם, חברים וחברות שלי, אנשים שרצו רק לרקוד ולהנות עם מוזיקה טובה ובחיים לא ציפו שברגע המאושר ביותר, במקום הכי בטוח שלהם, דווקא שם יתנגן השיר האחרון שלהם. באותה מידה הדבר המזעזע הזה יכול לקרות בהופעה שלי, בטומורולנד או בכל מקום אחר. ‏‎אתם חייבים להבין!!.

האזינו לשיר "תרקוד לנצח" של עומר אדם ואינפקטד מאשרום:

הפוסט של עומר אדם:

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Omer Adam‎‏ (@‏‎omeradam‎‏)‎‏

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק