צניחה חופשית הצגה – כרטיסים החל מ-96 ש"ח במקום 180 ש"ח

צניחה חופשית הצגה - כרטיסים ב-96 ש"ח במקום 180 ש"ח
צניחה חופשית הצגה - כרטיסים ב-96 ש"ח במקום 180 ש"חצילום: רונן אקרמן

ציפי שביט וליאורה ריבלין יככבו בהצגה החדשה "צניחה חופשית" של המחזאי האמריקאי הידוע דיוויד לינדסי אבייר בבימויו של משה נאור. מתי ואיפה תוכלו לראות את ההצגה? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון חיפה מעלה את ההצגה החדשה "צניחה חופשית" בכיכובן של ליאורה ריבלין וציפי שביט – שתי שחקניות וותיקות עם רזומה מפואר בעולם התרבות הישראלי, שתרוץ בתיאטרון בחודשים הקרובים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה כולל פרטים על לוח ההצגות ורכישת כרטיסים.

צניחה חופשית תיאטרון חיפה – לוח הצגות 2024

ההצגה כבר החלה לרוץ בימים אלו בתיאטרון חיפה, בבית החייל בתל אביב ובאולמות נוספים ברחבי הארץ. להלן לוח ההצגות המעודכן של ההצגה לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו מרכז דוהל 33 כרטיסים
116
רכישת כרטיסים שעה וחצי
מרכז דוהל 30 כרטיסים
116
רכישת כרטיסים שעה וחצי
מרכז דוהל 29 כרטיסים
116
רכישת כרטיסים שעה וחצי
חיפה תיאטרון חיפה 24 כרטיסים
106 - 116
רכישת כרטיסים שעה וחצי

כרטיסים להצגה צניחה חופשית

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה בקופות התיאטרון עומדים על 180 ש"ח אך באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים להצגה החל מ-96 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

אודות ההצגה

ההצגה צניחה חופשית בתיאטרון חיפה היא למעשה ההצגה השנייה של המחזאי האמריקאי דיוויד לינדסי אבייר שתורגמה בתיאטרון החיפאי כשהראשונה הייתה ההצגה "אנשים טובים" בבימויו של איציק וינגרטן. עתה על הבימוי של ההצגה החדשה צניחה חופשית הופקד הבימאי משה נאור.

מדובר בקומדיה משעשעת ומפתיעה שכתב אחד המחזאים האמריקאיים המצליחים ביותר בעולם, כשהיא עוסקת בשתי נשים בגיל השלישי (ציפי שביט וליאורה ריבלין) שנאלצות לחלוק חדר משותף בבניין דיור מוגן ומביאות כל אחת מטען משל עצמה. החיבור בין השתיים הוא ליבה של ההצגה שמסביבן משתתפים גם שחקני משנה.

  • לחצו כאן להצגות מומלצות נוספות בתיאטרון חיפה ב-2024

משתתפים ושחקנים

מלבד ציפי שביט וליאורה ריבלין, ישתתפו בהצגה גם השחקנים והשחקניות הבאים: מעיין ויינשטוק, גל ישראלי, תום אפלבאום וגיא גורביץ'. על הבימוי כאמור הופקד משה נאור ועל התרגום אסף ציפור. את המוזיקה כתב רן בגנו ועל התאורה אחראי נדב ברנע.

צניחה חופשית ביקורת

בקרוב נציג כאן לקט של ביקורות שונות ממיטב המבקרים המובילים ברשת.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

הצגות נוספות בתיאטרון חיפה:

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
מאירה
2 years ago

הצגה נפלאה עם שתי שחקניות שאין עליהן, העברנו ערב מהנה ביותר הרחק מהמלחמה באוקראינה.

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק