ההצגה השנה היפה בחיי הבימה – כרטיסים החל מ-145 ש"ח במקום 250 ש"ח!

ההצגה השנה היפה בחיי הבימה - כרטיסים החל מ-145 ש"ח במקום 250 ש"ח!
ההצגה השנה היפה בחיי הבימה - כרטיסים החל מ-145 ש"ח במקום 250 ש"ח! צילום: טלי גרוס

מיקי קם ורוני דלומי ישתפו פעולה במחזמר החדש "השנה היפה בחיי" של תיאטרון הבימה שכתב והלחין אוהד חיטמן וביים משה קפטן. מתי תוכלו לראות? וכמה יעלו כרטיסים? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על המחזמר החדש.

תיאטרון הבימה, בשיתוף פעולה עם תיאטרון חיפה, יעלו גם במהלך 2023 את המחזמר החדש והמושקע בשם "השנה היפה בחיי" שיבוסס על שיריו של הזמר והמלחין אוהד חיטמן, אחיינו של עוזי חיטמן ז"ל. בעמוד זה נציג לכם את כל הפרטים הידועים עד כה על ההצגה החדשה.

הצגה השנה היפה בחיי – לוח הצגות 2023

ההצגה תרוץ במהלך 2023 בתיאטרון חיפה. להלן לוח ההצגות של המחזמר לחודשים הקרובים:

כרטיסים למחזמר השנה היפה בחיי

מכירת הכרטיסים להצגה החדשה נפתחה כשמחירי הכרטיסים בקופות התיאטרון עומדים על 250 ש"ח אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים החל מ-145 ש"ח בלבד.

אודות ההצגה

המחזמר עוד שנה בחיי הוא מחזה אוטוביוגרפי על חייו של אוהד חיטמן ויעסוק בחיי משפחה. חיטמן, שכבר כתב את המחזמר המצליח בילי שוורץ בכיכובה של טלי אורן, כתב גם במקרה הזה את כל המוזיקה למחזמר החדש.

טרם ידוע הפאנל הסופי של השחקנים, אך באתרים שונים בתקשורת, פורסם כי בתפקידים הראשיים יככבו השחקניות מיקי קם ורוני דלומי (שכבר משתתפות יחד במחזמר הסופר מצליח "מאמא מיה") שיגלמו אמא ובת בעלילת ההצגה. על הבימוי הופקד הבימאי הותיק והמנוסה משה קפטן.

עלילת המחזמר תעסוק כאמור בחיי המפשחה ותספר על זוג צעירים נשוי שלאחר חיי זוגיות יציבים ורגועים, הכל משתנה עם הצטרפות תינוק צעיר. האתגר החדש מכניס מתחים חדשים בין הזוג לבין האמא והחמות לבין הזוג הצעיר.

עוד הצגות מומלצות שאולי יעניינו אותך:

 

הצגות נוספות בתיאטרון הבימה:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק