תזמורת קליבלנד בישראל 2023 – כרטיסים, לוח הופעות, הנחות וכל הפרטים!

תזמורת קליבלנד בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!
תזמורת קליבלנד בישראל 2023 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

כל הפרטים על סדרת ההופעות של תזמורת קליבלנד בישראל שתתקיים כאן במהלך חודש אוקטובר 2023. מתי זה יקרה ואיפה? מה בתוכנית? ואיפה קונים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות.

תזמורת קליבלנד הידועה, תגיע בפעם הראשונה לישראל. זה יקרה במסגרת סיבוב הופעות אירופאי של התזמורת, והיא תקיים כאן סדרת הופעות בחיפה, תל אביב וירושלים במהלך חודש אוקטובר 2023. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על הקונצרטים של התזמורת בישראל כולל מידע על רכישת כרטיסים.

תזמורת קליבלנד בישראל – לוח הופעות 2023

להלן לוח ההופעות של התזמורת בישראל:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לקונצרטים נפתחה וניתן להזמין את הכרטיסים באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 216 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ועד 616 ש"ח לכרטיסים היקרים ביותר במיקום הטוב ביותר באולם. משך ההופעה הוא כשעה וחצי.

אודות המופע

ההופעה של תזמורת קליבלנד בישראל תתקיים לציון 75 שנה לעצמאות ישראל ולהכרתו של הנשיא האמריקאי הארי ס טרומן במדינת ישראל. כפי שהם נוהגים לעשות בכל המופעים שלהם ברחבי העולם, יקיימו חברי התזמורת במקביל לקונצרטים, גם מפגשים חינוכיים, כיתות אמן ואירועים חברתיים ברחבי הארץ.

התזמורת תגיע לכאן בניצוחו של פרנץ ולזר מסט הנחשב לאחד המנצחים הבולטים כיום, ועם הסולן הבריטי המוערך סימון קינליסייד. תוכנית הקונצרטים תכלול אוסף יצירות של מאהלר לצד הסימפוניה ה-7 המפורסמת שלו.

אודות תזמורת קליבלנד

תזמורת קליבלנד האמריקאית, פועלת כבר מעל למאה שנה ונחשבת לאחת התזמורת המבוקשות ביותר לקונצרטים ברחבי ארצות הברית. עיתון הניו יורק טיימס הכריז עליה בשנים האחרונות "כטובה ביותר". בגלל הוירטואוזיות והאלגנטיות של הצליל שלה. מבקר המוסיקה סיכם "אחד האנסמבלים הטובים ביותר באמריקה אם לא בעולם כולו".

התזמורת נוסדה על ידי אדלה פרנטיס היוז וביצעה את קונצרט הבכורה שלה בדצמבר 1918. בעשורים האחרונים גדל מספר המאזינים הצעירים של התזמורת וב-2020 השיקה התזמורת פעילות דיגיטלית ענפה. מקונצרטים שהועברו בסטרימינג, מגוון פודקסטים והקמת חברת הקלטות משל עצמה. כמו כן מקפידה התזמורת על פעילות חינוכית וחברתית.

התזמורת עדיין לא הופיעה בישראל וזאת תהיה הפעם הראשונה שהיא עושה זאת כאן בירושלים, תל אביב וחיפה.

תזמורת קליבלנד בישראל
תזמורת קליבלנד בישראל

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק