המחזמר שלמה המלך ושלמי הסנדלר הבימה 2024 – כל הפרטים על המחזמר!

המחזמר שלמה המלך ושלמי הסנדלר הבימה 2024 - כל הפרטים על המחזמר!
המחזמר שלמה המלך ושלמי הסנדלר הבימה 2024 - כל הפרטים על המחזמר!

כל המידע על המחזמר החדש של הבימה שלמה המלך ושלמי הסנדלר שצפוי לעלות במהלך 2024/2025 בתיאטרון. מתי זה יקרה? וכמה יעלו כרטיסים? הנה כל מה שידוע עד כה.

תיאטרון הבימה יחזיר לבמה במסגרת העונה החדשה שלו ל-2024/2025 את המחזמר שלמה המלך ושלמי הסנדלר המצליח שכתב המחזאי סמי גרונמן ותורגם לעברית על ידי נתן אלתרמן. המחזמר הידוע עלה בעבר בתיאטרון הקאמרי ולאחר מכן זכה לעיבוד מצליח ביותר בתיאטרון הבימה בכיכובו של אבי קושניר.

טרם ידוע מי השחקנים ומי הכותבים שייקחלו חלק בגרסת המחזמר שלמה המלך ושלמי הסנדלר 2024 אך אנו נמישך לעקוב ולעדכן בכל ידיעה חדשה שתתפרסם בנושא.

מי שלא מכיר, "שלמה המלך ושלמי הסנדלר" הוא מחזמר שנכתב על ידי המחזאי סמי גרונמן ב-1942 בגרמנית, ותורגם לעברית על ידי נתן אלתרמן באותה שנה. המחזמר מגולל את סיפורו של שלמה המלך, שנודע לו על שיכור פוחז הדומה לו מאוד – שלמי הסנדלר. שלמה מזמין את שלמי להתחלף איתו בתפקידים כדי להוכיח שהוא יכול להסתדר גם כסנדלר פשוט.

המחזמר עלה לראשונה ב-1943 בתיאטרון "האהל", וזכה להצלחה רבה. ב-1964 עובד המחזה מחדש על ידי אלתרמן, נוספו לו שירים בהלחנת סשה ארגוב, והפך למחזמר שהועלה בתיאטרון הקאמרי. המחזמר זכה להצלחה עצומה, רץ כ-600 פעמים וזכה בפרס המחזמר המקורי הטוב ביותר.

המחזמר חזר ועלה שוב ב-1982, 2005 ו-2019, ותורגם גם ליידיש ואנגלית. המחזמר כולל שירים ידועים כמו "שיר הסנדלר" ו"שיר המריבה", ומכיל ביקורת סאטירית על יחסי השלטון והעם.

המחזמר שלמה המלך ושלמי הסנדלר 2024 – כרטיסים ולוח הצגות

בהמשך, נציג לכם כאן פרטים עדכניים אודות לוח הצגות עדכני, רכישת כרטיסים והנחות למחזמר של תיאטרון הבימה שלמה המלך ושלמי הסנדלר

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק