הצמה של אבא – הצגה עם איציק כהן: כרטיסים ולוח הצגות 2024

הצמה של אבא - הצגה עם איציק כהן: כרטיסים ולוח הצגות
הצמה של אבא - הצגה עם איציק כהן: כרטיסים ולוח הצגות. צילום: עדי ברק

כל הפרטים על ההצגה החדשה של התיאטרון הארצי הצמה של אבא בכיכובו ובבימויו של איציק כהן. במה מדובר? איפה תוכלו לראות את ההצגה וכמה יעלו כרטיסים? בכתבה שלפניכם.

השחקן איציק כהן מגיע לבמה לתפקיד הראשי בהצגה החדשה של התיאטרון הארצי "הצמה של אבא" שכתבו אמנון לוי ורמי דנון ותציג תאריכים רבים ברחבי הארץ. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה לרבות מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות עדכני של ההצגה.

הצמה של אבא – לוח הצגות 2024

ההצגה החדשה של איציק כהן הצמה של אבא תציג תאריכים רבים במוזיאון ארץ ישראל תל אביב (אודיטוריום קלצ'קין) במהלך הקיץ הקרוב. להלן לוח ההצגות העדכני:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו מוזיאון ארץ ישראל תל אביב - אודיטוריום קלצ'קין 23 כרטיסים
129
רכישת כרטיסים שעה וחצי
מוזיאון ארץ ישראל תל אביב - אודיטוריום קלצ'קין 24 כרטיסים
129
רכישת כרטיסים שעה וחצי
מוזיאון ארץ ישראל תל אביב - אודיטוריום קלצ'קין 27 כרטיסים
129
רכישת כרטיסים שעה וחצי
מוזיאון ארץ ישראל תל אביב - אודיטוריום קלצ'קין 27 כרטיסים
129
רכישת כרטיסים שעה וחצי

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 129 ש"ח. משך זמן ההצגה הוא כשעה וחצי.

אודות ההצגה

הצמה של אבא היא הצגה ותיקה שהועלתה בעבר בתיאטרון הבימה ובתיאטרון הקאמרי בגרסאות שונות. האחרונה שבהם הייתה בתיאטרון הבימה לפני כמה שנים בכיכובו של יעקב כהן. עתה, מביא התיאטרון העברי גרסה חדשה ל-2024 של ההצגה בבימויו ובכיכובו של השחקן איציק כהן (טוק טוק).

עלילת ההצגה מתמקדת במשפחה מזרחית מודרנית בישראל ובמתחים והקונפליקטים הפנימיים בתוכה. אב המשפחה, עזרא ספיר, נמצא על ערש דווי. סביב מיטתו מתכנסים אשתו, בתו הנכה ובנו הבכור שהוא מתגאה בו. רק הבן הצעיר אמיר, שמרד בציפיות של אביו, נעדר מהמפגש המשפחתי.

בעוד כולם מצפים שאמיר יגיע להתפייס עם אביו הגוסס, הוא בוחר במקום זאת ללכת לפסיכולוג ולנתח שם בצורה נוקבת וכמעט אכזרית את דרכה של משפחתו. הוא מתאר אותה כמשפחה מזרחית שבמאמציה להשתלב בחברה הישראלית, ויתרה על הזהות הייחודית שלה.

ההצגה בוחנת לעומק את עולמה של המשפחה המזרחית הזו ואת המחיר ששילמה בניסיונה להתערות בחברה הישראלית. היא מתמקדת בשאלות של זהות, יחסים מורכבים בין הורים לילדים, הקושי של הורים לאהוב את כל ילדיהם באופן שווה, וההתמודדות הקשה עם תפקיד ההורה.

דרך הקונפליקט בין האב הגוסס, הבן המורד, ושאר בני המשפחה, ההצגה חושפת את המתחים, הכאבים והדילמות הפנימיות של משפחה מזרחית מודרנית בישראל של ימינו, על רקע מאבקי הזהות וההשתלבות בחברה הישראלית הרחבה.

הצמה של אבא משתתפים ושחקנים

כאמור, השחקן איציק כהן יככב וגם יביים את ההצגה. את ההצגה כתבו אמנון לוי ורמי דנון. בקרוב נפרסם כאן את הרשימה המלאה של כל שמות המשתתפים בהצגה הצמה של אבא.

ביקורות

ההצגה טרם עלתה לבמות אך כשתעלה, נציג כאן לקט של ביקורות ממיטב המבקרים המובילים בתקשורת.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק