המסע אל הניצחון מופע חנוכה 2021 של רמי לוי – כרטיסים ותאריכים

גם השנה איש העסקים רמי לוי יעלה מופע חנוכה מושקע עם מיטב הכוכבים הגדולים כשגולת הכותרת היא המחיר העומד על 20 ש"ח. איפה תוכלו לקנות את הכרטיסים? הנה כל הפרטים שצריך לדעת.

אם תהיתם מה קורה עם מופע החנוכה 2021 של רמי לוי, היום התבהרו פני הדברים כשאנו מתבשרים על מופע חדש בכיכובם של מיכל הקטנה, אגם בוחבוט, לינור אברג'יל, אודי גוטשלק ואביעד בנטוב. והמחיר? 20 ש"ח בלבד לכרטיס!

מתי ואיפה תוכלו לראות את המופע?

המופע יחל לרוץ כבר בסוף חודש זה, החל מה-28 בנובמבר 2021 וימשיך עד ל-6 בדצמבר 2021. כל המופעים יתקיימו בהאנגר 11 בתל אביב. להלן לוח ההופעות המלא של המופע החדש:

כרטיסים למופע חנוכה 2021 עם מיכל הקטנה ואגם בוחבוט

מכירת הכרטיסים למופע החדש החלה היום כשכאמור מחיר הכרטיסים אחיד לכולם ולכל המופעים ועומד על 20 ש"ח בלבד. מכירת הכרטיסים לכל המופעים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אודות המופע המסע אל הניצחון חנוכה 2021

המופע החדש יעסוק בסיפור חנוכה המקורי עם נס פח השמן וכל הגיבורים המוכרים של חנוכה כגון המכבים והחשמונאים אל מול היוונים. עלילת המופע תתרחש בבית ספר בו התלמידים מצאו דרך לחזור בזמן באמצעות מציאות מדומה והגיעו אל המרד המפורסם של המכבים ביוונים.

סיפור החג ישתלב עם מסרים חינוכיים וקומיים בליווי כל שירי חנוכה הידועים והמוכרים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק