ראש המועצה הבימה – כרטיסים להצגה ב-100 ש"ח במקום 220 ש"ח!

ראש המועצה הבימה - כרטיסים להצגה ב-100 ש"ח במקום 220 ש"ח!
ראש המועצה הבימה - כרטיסים להצגה ב-100 ש"ח במקום 220 ש"ח! צילום: אור דנון

השחקן נורמן עיסא מככב בהצגה החדשה של תיאטרון הבימה "ראש המועצה" במה מדובר? מתי זה יקרה? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-100 ש"ח בלבד? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון הבימה מעלה גם השנה את ההצגה החדשה "ראש המועצה" בכיכובו של השחקן המוערך נורמן עיסא, שתרוץ במהלך 2023 בתיאטרון. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה, כולל מידע על רכישת כרטיסים בהנחה, לוח הצגות עדכני ל-2023 ופרטים נוספים.

כרטיסים להצגה ראש המועצה בהבימה – כך תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-100 ש"ח בלבד

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה בקופות הבימה, עומד על 220 ש"ח, אך באמצעות משרד הכרטיסים "בראבו", תוכלו לרכוש בעמוד הבא כרטיסים מוזלים ב-100 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

להלן לוח ההצגות של ההצגה ראש המועצה לחודשים הקרובים:

ההצגה ראש המועצה בתיאטרון הבימה, מכניסה את עיסא לדמותו של ראש מועצה ערבי ביישוב יהודי שנקלע מהר מאוד לצרות ומסתבך בפרשיית רצח, שחיתויות ועוד סיטואציות בעייתיות ומביכות. את ההצגה כתב גיא מרוז וביימו אלון אופיר ויונתן אסתרקין. לצידו של עיסא, משתתפים גם יעל לבנטל, ספיר אזולאי ואפילו – איתן כבל בתפקיד אורח. משך ההצגה הוא כשעה וחצי.

רשימת המשתתפים המלאה

נורמן עיסא, יעל לבנטל, ספיר אזולאי, ניל משען, רבקה גור, אורי הוכמן, רוני דלומי, שמוליק כהן, שיפי אלוני, איתן כבל.

ראש המועצה ביקורת

עד עתה גרפה ההצגה ראש המועצה ביקורות מצויינות בקרב המבקרים המובילים וכך גם בקרב הקהל הרב שמגיע להצגות. ברוב נעדכן עם אוסף ביקורות על ההצגה ראש המועצה מהעיתונות ומהאתרים המובילים בישראל.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק